همشهری آنلاین: سرپرست سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور اصلاح ریشه‌های فکری بشر و نیز ایجاد اتحاد جهانی حول محور قرآن برای هدایت جهانی را از رسالت‌های خبرگزاری ایکنا برشمرد.

قرآن

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه البرز، حجت‌الاسلام سیدمهدی تقوی، سرپرست سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور، 18 مهرماه در مراسم افتتاح بیست و چهارمین شعبه خبرگزاری ایکنا در استان البرز گفت: از بدو تأسیس این خبرگزاری تلاش شد تا اخبار قرآنی کشور در دسترس همگان در عرصه جهانی قرار بگیرد و در این راستا زبان‌های این خبرگزاری نیز گسترشی فوق‌العاده یافته است تا پیام قرآن به گوش جهانیان برسد.

وی افزود: تلاش شده این خبرگزاری در راستای نشر معارف قرآنی کاملا اثرگذار گام بردارد و هر کسی بر حسب نیاز بتواند از آن استفاده کند و در این زمینه ایکنا کاملا کاربردی است.

وی با تأکید بر اینکه ایکنا همیشه به‌روز است، گفت: سوژه‌یابی در مباحث بنیادی، عقیدتی، حکومتی دینی و وقایع روز در این خبرگزاری دنبال می‌شود.

این مسئول اصلاح ریشه‌های فکری بشر و نیز ایجاد اتحاد جهانی حول محور قرآن برای هدایت جهانی را از دیگر رسالت‌های این خبرگزاری برشمرد.

وی راه‌اندازی بیست و چهارمین شعبه خبرگزاری ایکنا در البرز را نوید گسترش نشر اخبار قرآنی در این استان دانست و گفت: امید می‌رود با حمایت مسئولان البرز زمینه موفقیت و رونق این خبرگزاری بیش از پیش فراهم شود.

تقوی در پایان گفت: این خبرگزاری با شاخص ولی‌ فقیه تمام فعالیت‌ها را با جهت‌گیری جهانی هماهنگ می‌کند.

 

کد خبر 148078
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز