همشهری آنلاین: همزمان با ماه مبارک رمضان عرضه جدیدترین قلم هوشمند قرآنی با انواع قرآن های نفیس در قطع های مختلف در 40 مرکز فروش موسسه کتابشهر شروع شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، حامد شفیق، مدیر عامل موسسه کتابشهر با بیان اینکه این قلم هوشمند با هدف تسهیل آموزش صحیح تلاوت و روخوانی و ترجمه قرآن تهیه شده است، گفت: این قلم هوشمند و سخنگو امکان قرائت قرآن کریم با صدای استاد پرهیزگار، استاد منشاوی، استاد سعد الغامدی، استاد عبدالرحمن سدیس، استاد استاد حذیفی و استاد ماهر العقیلی را فراهم می کند.

به گفته شفیق، ترجمه قرآن به چهار زبان فارسی، انگلیسی، ترکی و کردی از دیگر قابلیت های این قلم هوشمند است.

مدیر عامل موسسه کتابشهر ایران از عرضه قرآن های نفیس همراه با این تکنولوژی خبر داد و تصریح کرد: این قلم هوشمند برای اولین بار همراه با قرآن های نفیس در سه قطع جیبی، رقعی و رحلی در سه رنگ سبز، سفید و قرمز تهیه شده است که به زودی به بازار می آید.

وی درباره نحوه کار با این قلم سخنگو نیز یادآور شد: نحوه کار با این قلم الکترونیکی برای کلیه اقشار و گروه های سنی بسیار ساده است؛ به این صورت که با روشن کردن قلم و گذاشتن آن روی هر قسمت از آیه شروع به تلاوت آیه، صفحه یا سوره مورد نظر کاربر می‌کند.

همچنین کاربر می تواند قاری یا ترجمه دلخواه خود را انتخاب کند.

شفیق با بیان اینکه در این تکنولوژی مخاطب کاملا با قرآن مانوس است، گفت: با استفاده از این قلم هوشمند، کاربر متن قرآن کریم را در کنار خود دارد.

شفیق همچنین قابلیت اتصال به کامپیوتر به وسیله کابل USB، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات (همانند حافظه فلش)، قابلیت استفاده از بلندگو و هندزفری بطور جداگانه، قابلیت استفاده به عنوان Mp3player با حجم 4 گیگابایت امکان ضبط صدا، قابلیت قرآئت آیه، صفحه و سوره، کاربری آسان برای تمام گروه های سنی، ضمانت و خدمات پس از فروش را از دیگر مزایای این قلم هوشمند قرآنی خواند.

 

 

کد خبر 144354

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز