همشهری‌آنلاین: دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و راه‌آهن شهرری با نیتجه 2 بر 2 به پایان رسید و مس سرچشمه اولین پیروزی خود را دشت کرد.

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های شهرداری تبریز  و راه‌آهن شهری ری از هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:10 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد و با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

گل‌های راه‌آهن را امید عالیشاه و میرهانی هاشمی در دقایق 13 و 17 به ثمر رساندند و برای شهرداری نیز در دقیقه 76 جعفر بذری و محمدرضا زینال خیری دقیقه 88 وارد دروازه راه‌آهن کردند.

داور این دیدار فرشید افشار بود. وی به بهنام داداشوند از شهرداری تبریز کارت زرد نشان داد و محمدرضا زینال‌خیری را در دقیقه 90 از زمین بازی اخراج کرد.

مس سرچشمه اولین پیروزی خود را دشت کرد

 مس سرچشمه  به نخستین پیروزی خود در لیگ برتر فوتبال دست پیدا کرد.

در ادامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تیم مس سرچشمه کرمان از ساعت 19:30 میزبان شاهین بوشهر بود و در پایان توانست با پیروزی یک بر صفر مقابل این تیم نخستین برد خود را در لیگ به دست بیاورد.

علی سامره (15) تک گل شاگردان اصغر شرفی را به ثمر رساند.

داور این دیدار به علی سامره، اویس کرد جهان و مسلم فیروزآبادی از مس سرچشمه به ترتیب در دقایق 24، 62 و 67 کارت زرد نشان داد و تنها کارت زرد شاهین را مرتضی عزیزمحمدی در دقیقه 86 دریافت کرد

کد خبر 145081

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز