گروه ورزش - کریم اعظمی: استقلال، صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر، روز جمعه باید در یک بازی حساس مقابل تراکتورسازی تبریز قرار بگیرد.

پرویز مظلومی

برای پرویز مظلومی شکست‌دادن امیر قلعه‌نویی موضوع بسیار مهمی است و او به هیچ عنوان نمی‌خواهد قبل از رویارویی با پرسپولیس در هفته هفتم، صدرنشینی را از دست بدهد. البته سرمربی استقلال بیش از هر چیزی نگران غیبت بازیکنان ملی‌پوش و مصدومان تیمش است و امیدوار است که این مسائل، استقلال را دچار مشکل نکند. مظلومی در مورد شرایط استقلال برای بازی با تراکتورسازی، رویارویی با پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر، به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

  • می‌گویند نگران بازی با تراکتورسازی هستید!

من نگران بازی نیستم، نگران شرایط تیمی خودمان هستم.

  • به خاطر بازیکنان ملی‌پوش؟

هم به خاطر ملی‌پوشان و هم به‌خاطر بازیکنان مصدوم. ملی‌‌پوشان ما ساعت 5صبح روز چهارشنبه به تهران می‌رسند و 4ساعت هم طول می‌کشد تا به خانه‌های خود برسند؛ در نتیجه به تمرین آن روز نمی‌رسند چون خسته هستند. روز پنجشنبه هم که تمرین سبک داریم و این اصلا راضی‌کننده نیست که از ملی‌پوشان استقلال با این شرایط استفاده کنم. ما توقع داشتیم که بازی با تراکتورسازی 24 یا 48ساعت به تعویق می‌افتاد. اگر هم حرف بزنیم می‌گویند مظلومی اعتراض می‌کند. در دیگر نقاط دنیا بازیکنان ملی‌پوش حداقل 72ساعت قبل از بازی‌های باشگاهی در اختیار تیم‌هایشان قرار می‌گیرند.
ولی پرسپولیس باید همان روز پنجشنبه با ذوب‌آهن بازی کند.این برای پرسپولیس هم سخت است و حتی آنها هم دوست دارند بازی‌شان به تعویق بیفتد.

  • از بازیکنان مصدوم استقلال چه خبر؟

کیانوش رحمتی که فعلا تمرین نمی‌کند و وضعیت جاسم کرار هم نامشخص است. باید او به ایران بیاید تا ببینیم وضعیت چگونه خواهد شد. متأسفانه تیموریان را هم به‌دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

  • اگر رحمتی نرسد در پست هافبک دفاعی با مشکل مواجه خواهید شد؛ این‌طور نیست؟

همینطور است. در ضمن ما نمی‌دانیم که ملی‌پوشان استقلال با چه وضعیتی به ایران برمی‌گردند. ما حتی فرصت نداریم که با تمامی بازیکنان یک جلسه کار تاکتیکی انجام دهیم ولی شرایط تراکتورسازی فرق دارد؛ آنها فقط یک بازیکن ملی‌پوش دارند.

  • ظاهرا دوست ندارید به قلعه‌نویی ببازید؟

بحث فرد نیست؛ ما در هیچ‌یک از بازی‌ها دوست نداریم ببازیم.

  • ولی خیلی‌ها معتقدند جنگ روی نیمکت، مسائل درون زمین را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

من و قلعه‌نویی جنگی با هم نداریم. این بازی 90دقیقه است که تمام می‌شود ولی ما نباید در ورزشگاه آزادی امتیاز از دست بدهیم. در هفته هفتم باید برابر پرسپولیس قرار بگیریم و از این دو بازی 6 امتیاز می‌خواهیم. شکست‌دادن تراکتورسازی تبریز خیلی به ما کمک خواهد کرد تا در دربی به آنچه می‌خواهیم برسیم.

  • به‌نظر می‌رسد تراکتور حریف سختی ‌ باشد.

همه تیم‌ها قوی هستند که تراکتورسازی هم یکی از آنهاست. باید خیلی حواسمان جمع باشد که حتی یک امتیاز هم از دست ندهیم.

  • شما و استیلی خوب برای هم کری می‌خوانید!

من اهل کری‌خواندن نیستم و پرسپولیس همیشه برایم قابل احترام بوده است؛ چه الان که مربی هستم و چه زمانی که بازی می‌کردم.

  • ولی شما گفته‌اید که بعد از شکست‌دادن فولاد، نوبت بردن 2تیم قرمزپوش دیگر است.

من کری نخواندم و فقط برای مثال این حرف را زدم. من گفتم که باید تراکتور و پرسپولیس را هم شکست بدهیم.

  • سال گذشته دربازی‌های رفت و برگشت پرسپولیس را بردید.فکر می‌کنید این بازی را هم ببرید؟

من اهل کری‌خواندن نیستم ولی دربی را نمی‌بازیم.‌

  • چرا فکر می‌کنید به پرسپولیس نمی‌بازید؟

چون به‌خودم و تیمم اعتقاد دارم. ما سال گذشته در 2 بازی رفت و برگشت پیروز شدیم و از آن بازی‌ها تجربیات زیادی را به دست آورده‌ام. در ضمن به‌عنوان مربی، در تیم‌های مختلف بارها مقابل پرسپولیس قرار گرفته‌ام.

  • امسال قهرمان می‌شوید؟

این سؤال را همیشه خبرنگاران از من می‌پرسند و من هم همیشه می‌گویم که هدفی جز قهرمانی نداریم اما قهرمانی فقط با حرف‌زدن میسر نمی‌شود؛ خیلی باید زحمت بکشیم.

کد خبر 144951
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز