همشهری‌آنلاین: تداوم کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار در تیم‌های فوتبال مس کرمان و مس سرچشمه باعث شد نخستین شوک در فصل یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور به این دو تیم استان کرمان وارد شود.

marfavi

آقای منصوری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سرچشمه در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: در پی کسب نتایج ضعیف تیم صنعت مس سرچشمه در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور احمد سنجری سرمربی این تیم امروز از سمت خود برکنار شد و سرمربی جدید این تیم امشب معرفی می‌شود.

آقای منصوری با اشاره به تخصص و توانایی آقای سنجری سرمربی سابق تیم مس سرچشمه گفت: البته این مربی به عنوان مدیر آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه مس سرچشمه به همکاری خود با این باشگاه ادامه می‌دهد.

همچنین پس از شکست دیشب مس کرمان در مقابل فجر سپاسی شیراز ، عبدالصمد مرفاوی سرمربی مس کرمان از سمت خود استعفا داد و آقای داوری رئیس هیات مدیره این باشگاه امروز از موافقت با استعفای وی خبر داد.  وی گفت فلمینگ موقتا بعنوان جانشین مرفاوی انتخاب شده است.

همچنین آقای داوری اعلام کرد: در پی بوجود آمدن حواشی متعدد درتیم مس کرمان آقای نژاد زمانی مدیرعامل این باشگاه و شمار دیگری از اعضای کادر فنی از سمت خود برکنار شده‌ان.

اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در گفتگوی تلفنی اعلام نهایی تغییرات صورت گرفته در دو تیم فوتبال مس سرچشمه و مس کرمان و معرفی افراد جدید را به روز شنبه موکول کرد.

تیم‌های مس کرمان و مس سرچشمه، فصل جدید لیگ برتر را با نتایج ضعیف آغاز کرده‌اند و با گذشت 5 هفته از آغاز فصل، هر کدام با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

این نتایج ضعیف نارضایتی شدید فوتبال دوستان کرمانی را باعث شده است

کد خبر 144027
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز