استقلال تهران یکی از تیم‌های7 امتیازی لیگ برتر امشب در شرایطی به مصاف فجر سپاسی شیراز می‌رود که بابت پیروزی خارج از خانه مقابل مس کرمان، از لحاظ روحی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

فوتبال

شاگردان پرویز مظلومی برای دومین‌بار در ورزشگاه آزادی از امتیاز میزبانی بهره خواهند برد و در نخستین بازی خود در این استادیوم موفق به شکست داماش شدند.

فجر سپاسی اما در حالی روبه‌روی تیم کهکشانی قرار می‌گیرد که از 3 بازی قبلی فقط 2 امتیاز گرفته و هفته گذشته در شیراز مغلوب داماش شد.

فجر با مربیگری اصغر کلانتری یکی از تیم‌های بی‌ستاره این فصل است و به‌نظر می‌رسد که شیرازی‌ها شب سختی مقابل آبی‌پوشان تهرانی داشته باشند.

البته سرمربی فجر چشم به انگیزه و دوندگی بازیکنانش دارد و در این میان وجود بازیکن با تجربه‌ای مثل مهدی رجب‌زاده در ترکیب این تیم هم می‌تواند یک امتیاز مثبت برای فجری‌ها باشد. به‌نظر می‌رسد که حتی نتیجه تساوی هم برای فجر سپاسی راضی‌کننده باشد، در حالی‌که استقلال امیدوار است در پایان بازی به جای صبا صدرنشین شود.

روی عکس کلیک کنید

غیبت جباری و منتظری

استقلال در حالی مقابل فجر قرار می‌گیرد که پژمان منتظری مدافع ثابت خود را در اختیار نخواهد داشت. این بازیکن که در دیدار مقابل مس کرمان از ناحیه رباط داخلی آسیب دید، یک ماه به دور از میادین خواهد بود. حمید عزیززاده یا میثم حسینی گزینه‌های جانشینی منتظری در این دیدار هستند ولی غیبت منتظری باعث نگرانی مظلومی شده چرا که فجر سپاسی از مهاجمان سرعتی در ترکیب خود سود می‌برد و عزیززاده و حسینی هم در تقابل با مهاجمان سرعتی مشکل دارند.

مجتبی جباری هم دیگر بازیکن غایب استقلال در این دیدار خواهد بود.او به‌دلیل مشکلات مالی و عدم‌دریافت حق و حقوقش، در تمرینات چند روز اخیر شرکت نکرده و برای این بازی از فهرست مظلومی کنار گذاشته شده است.با این شرایط به احتمال فراوان فرهاد مجیدی یک خط عقب‌تر بازی خواهد کرد، این در حالی است که دست مظلومی در خط هافبک چندان باز نیست. جاسم کرار هنوز محروم است، زندی فعلا آماده نشده و ولیدعلی هم هنوز توقعات سرمربی استقلال را برآورده نکرده است.در این میان وضعیت آندرانیک تیموریان هم برای بازی کردن مبهم است و او همچنان از مصدومیت زانو رنج می‌برد. روند تمرینات استقلال در چند روز اخیر نشان می‌دهد که استقلال با ترکیب 2-4-4 یا1-3-2-4 بازی خواهد کرد.

فریبا: روحیه داریم

بهتاش فریبا، مربی استقلال در آستانه این بازی می‌گوید: «پس از بازی سخت در کرمان و برد شیرینی که به دست آوردیم، بازیکنان روحیه بالایی دارند در ضمن بازیکنان بدنسازی خوبی را انجام دادند. ما چند بازی فجر را دیدیم، آنها تیم جوان و دونده‌ای هستند و مربی باهوشی هم دارند.» او ادامه می‌دهد:« وضعیت ما نسبت به بازی گذشته چندان تفاوتی نداشته و دستمان هم بازتر نشده است. فقط شاید زندی به این بازی برسد، محسن یوسفی هم مصدوم است و امکان دارد که نرسد.میلاد خوب تمرین می‌کند و این توانایی را دارد که 60 دقیقه بازی کند. »

کلانتری: نمی‌ترسیم

کلانتری که تیمش بازی سختی خواهد داشت در مورد رویارویی با استقلال می‌گوید: «استقلال 2برد به دست آورده و نشان داده تیم خوبی است. البته بازیکنان ما هم ترسی از این تیم و بازی کردن در ورزشگاه آزادی ندارند و تلاش می‌کنیم بازی خوبی را انجام بدهیم. بازیکنان ما پس از بازی با داماش و چون با آن شکل نتیجه‌ را واگذار کردند، ناراحت شدند. در چند روز اخیر هم پیگیر مسائل روحی و روانی بازیکنان بودیم تا آنها را برای بازی با استقلال آماده کنیم.»

او تاکید می‌کند:«استقلال را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم و به نقاط قوت این تیم هم آگاهی داریم. در ورزشگاه آزادی و مقابل تماشاگران بی‌شمار این تیم، گرفتن یک امتیاز هم برای ما خوب است. تیم‌های بزرگ همیشه برابر تیم‌های جوان و با انگیزه مشکل داشته‌اند و این مسئله در مورد بازی استقلال و فجر هم صادق است.»

برنامه 23 مرداد  لیگ برتر

داماش گیلان - تراکتورسازی 22:00
ذوب آهن - فولاد 22:00
صبای قم - سایپا 22:00
نفت تهران - راه آهن 22:00
شهرداری تبریز - سپاهان 22:00
استقلال - فجر سپاسی 22:30

کد خبر 143372
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز