2 تیم بحران زده پرسپولیس و مس سرچشمه ساعت 22:30 امشب در حالی به مصاف هم می‌روند که برای خروج از این شرایط نیاز مبرمی به کسب3 امتیاز این بازی دارند.

ورزش

این دو تیم به‌ترتیب با یک و صفر امتیاز در رده هفدهم و هجدهم جدول قرار دارند و این موضوع جدال قعرنشین‌های لیگ برتر را حساس‌تر کرده است.

این برای دومین بار است که پرسپولیس بیرون از تهران بازی خواهد کرد. این تیم 2 هفته پیش در بوشهر شکست خورد و حالا در کرمان به‌دنبال نخستین پیروزی فصل است.شاگردان حمید استیلی با این شرایط بحرانی تشنه پیروزی مقابل مس سرچشمه هستند؛ هر چند که حریف کرمانی هم چیزی برای از دست دادن ندارد و می‌خواهد از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

تمرین در کرمان

پرسپولیس قرار بود عصر دیروز قبل از سفر به کرمان در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین کند اما با تشخیص کادر فنی تمرین لغو شد و بازیکنان این تیم شب گذشته در کرمان تمرین کم‌فشاری را انجام دادند.حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه هم قرمزپوشان را در سفر به کرمان همراهی نکرد.در آستانه این بازی تنها مصدوم پرسپولیس مهرداد اولادی است که پزشک این تیم قول داده او را به بازی مقابل استقلال برساند.در ضمن حمید علی عسگری بعد از رفع مصدومیت می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.چشمه سری پزشک پرسپولیس در مورد وضعیت این بازیکن می‌گوید:« پس از تستی که از علی‌عسگری شد، این بازیکن برای بازی با مس سرچشمه مشکلی ندارد و می‌تواند به میدان برود.»

خط خوردن 4 بازیکن

استیلی در آستانه این بازی حساس نام هادی نوروزی، وحید هاشمیان، مازیار زارع و مجتبی شیری را از لیست 18 نفره خود برای بازی امشب خط‌زد. در این میان گفته می‌شود که خط خوردن زارع به خاطر اعتراضی است که او به تعویضش در دیدار مقابل شهرداری تبریز انجام داد.سرمربی پرسپولیس در این دیدار تغییراتی را در ترکیب تیمش به‌وجود خواهد آورد ولی برخلاف 3 بازی گذشته هیچ‌کس نمی‌داند که این مربی از چه بازیکنانی در ترکیب ثابت استفاده خواهد کرد.از طرفی تمرینات چند روز اخیر پرسپولیس هم بدون حضور خبرنگاران برگزار شد تا همه چیز در مورد ترکیب این تیم مبهم باشد.البته از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد که استیلی قصد دارد مقابل مس سیستم تیمش را تغییر دهد و تیمش را با آرایش 1-3-2-4 به میدان بفرستد.او از عملکرد خط دفاع و حمله راضی نیست و به‌نظر می‌رسد تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد خواهد کرد.

راضی به تساوی

احمد سنجری، سرمربی مس سرچشمه وضعیت مستحکمی در این تیم ندارد و شکست مقابل پرسپولیس شاید پایان همکاری او را با این تیم به همراه داشته باشد.هر چند مسئولان مس از سرمربی خود حمایت کرده‌اند ولی از کرمان خبر می‌رسد که علی‌اصغر مدیرروستا گزینه جدی مسئولان این باشگاه برای جانشینی سنجری است. البته این مربی با نتیجه گرفتن مقابل پرسپولیس می‌تواند تا حدودی جایگاه خودش را روی نیمکت مس محکم کند. او در آستانه این بازی می‌گوید:« بازیکنان تلاش خود را برای این بازی خواهند کرد. هدف اول ما برد است اما اگر یک امتیاز هم از پرسپولیس بگیریم خوب است و تساوی هم راضی‌کننده به‌نظر می‌رسد.»

سنجری در مورد شرایط بحرانی مس هم حرف می‌زند:« تیم ما برای آماده‌سازی‌ و حضور در لیگ برتر فقط 22 روز فرصت داشت به همین دلیل هماهنگ نیستیم. از نظر بدنی بازیکنان ما عقب‌تر از سایر تیم‌ها هستند. از هفته ششم مس سرچشمه جدید را خواهید دید.من اهل بهانه آوردن و توجیه کردن نیستم و می‌دانم لیگ برتر سخت است و بهانه داوری هم نمی‌آوریم. ما مربی هستیم، اگر به هدفمان برسیم می‌گویند موفق هستیم و سرمان را بالا می‌گیریم و اگر نتوانیم به هدفمان برسیم می‌گویند ناموفق هستیم. باید صبور باشیم. من 27 سال است که در فوتبالم، با آگاهی وارد لیگ برتر شده‌ام و به فشردگی مسابقات هم اعتراضی ندارم.»

برنامه امشب لیگ برتر

شاهین - ملوان ساعت 22
نفت آبادان - مس ساعت 22
مس سرچشمه - پرسپولیس ساعت 22:30

کد خبر 143248
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز