شکست مقابل شهرداری تبریز پرسپولیس را در شرایط بحرانی قرار داد و حمید استیلی تصمیم گرفت تمرینات تیمش را پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار کند.

استیلی

او که حالا فشار زیادی را بابت نتایج ضعیف پرسپولیس تحمل می‌کند سفر یکروزه‌ای هم به مشهد داشت تا حداقل برای مدتی کوتاه از هیاهوی فوتبال و حاشیه‌های پرسپولیس فاصله بگیرد.تیم او بعد از پشت سر گذاشتن 2جلسه تمرینی مهم، عصر امروز راهی کرمان خواهد شد تا فردا مقابل مس سرچشمه قرار بگیرد.پیروزی در این دیدار آرامش را تا حدودی به اردوی سرخ‌ها بازمی‌گرداند ولی مشخص نیست درصورت تساوی یا شکست چه سرنوشتی در انتظار استیلی خواهد بود.

جابه‌جایی مدافعان

خط دفاعی پرسپولیس در 3بازی گذشته مشکلات زیادی داشت و عدم‌هماهنگی بین مدافعان استیلی را نگران کرده است.او برای بازی با مس سرچشمه باز هم تغییراتی را ایجاد خواهد کرد تا شاید در نهایت به ترکیب مورد نظرش دست پیدا کند.در بازی قبلی شیث رضایی به جناح راست رفت تا نورمحمدی به ترکیب اصلی برگردد و فشنگچی هم مدافع چپ شد ولی این تغییرات نتیجه‌ای نداد.حالا استیلی باز هم می‌خواهد ترکیب جدیدی را آزمایش کند.در این میان احتمال بیرون رفتن شیث از ترکیب اصلی و حضور ممدوتال مدافع بورکینافاسویی در ترکیب ثابت وجود دارد.شاید از محمد نصرتی هم به‌عنوان مدافع چپ بازی گرفته شود و علیرضا محمد دوباره به ترکیب اصلی برگردد.استیلی برای تغییر در آرایش خط دفاع حالت‌های مختلفی را در ذهنش دارد و باید دید در بازی با مس چه ترکیبی را انتخاب خواهد کرد.او از عملکرد مهاجمان تیمش هم ناراضی است و شاید مشکل گلزنی پرسپولیس در نهایت منجر به تغییر سیستم این تیم شود.از طرفی سرمربی پرسپولیس در پست مهاجم و دفاع چپ به‌دنبال گزینه خارجی است و چند بازیکن برزیلی هم در تمرین این تیم شرکت می‌کنند.

آرامش می‌خواهیم

استیلی درخصوص برگزاری تمرینات پشت در‌های بسته می‌گوید:« من برای هواداران و خبرنگاران احترام خاصی قائل هستم اما در این شرایط احساس کردیم برای آرامش تیم، تمرینات پشت در‌های بسته برگزار شود.» او که بازی فردا مقابل مس برایش اهمیت زیادی دارد ادامه می‌دهد: «بازی سختی در پیش داریم و هر تیمی جلوی پرسپولیس قرار می‌گیرد انگیزه بسیار بالایی دارد. ما هم با توجه به باختی که در بازی قبلی داشتیم شرایط خوبی نداریم چون زمان کوتاه بوده و نتوانستیم زیاد هماهنگ شویم اما بهتر خواهیم شد. روی شرایط روحی، روانی و تاکتیکی کار می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.»

یار ما نبودند

این روزها رفتار هواداران پرسپولیس کابوس بزرگی برای استیلی شده و این موضوع او را آزار می‌دهد.او می‌گوید:«همه چیز پرسپولیس و من، هواداران هستند. باز هم می‌گویم زمانی که فوتبال بازی می‌کردم تمام وجودم برای خدمت به هوادار بود اما بگذارید حرفی در دلم است و آن را بیان کنم. متأسفانه هواداران در 3 بازی قبلی یار ما نبودند. هوادار باید مرد روزهای سخت و کوهی بلند در روزهای بد برای پرسپولیس باشد. ما تماشاگر نمی‌خواهیم، تماشاگران افرادی هستند که می‌آیند، می‌نشینند و فقط به‌دنبال نتیجه و برخی از اتفاقات هستند. ما هوادار می‌خواهیم، هواداران کسانی هستند که در سختی‌ها یار و یاور ما هستند و سرشان را برای پرسپولیس می‌دهند. این مسئله بسیار مهم است و مطمئن باشید تک تک بازیکنان و کادر فنی عاشق این هواداران هستند و به آنها می‌بالند. »

دیپورت بدنساز

دیروز همچنین خبرگزاری مهر خبر داد که حمید استیلی، بدنسازی را که مایلی کهن به این تیم پیشنهاد داده بود نپذیرفت و محترمانه عذر وی را خواست. ظاهرا علی صالح‌نیا، بدنساز فصل گذشته سایپا عصر روز شنبه به توصیه مایلی‌کهن به محل تمرین پرسپولیس رفته اما استیلی اعلام کرده که بدنساز پرسپولیس، پرویز کماسی است.

کد خبر 143127
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز