همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم ملی ایران گفت: در گام اول مهم پیروزی بود که به دست آمد اما مهمتر از آن فوتبال خوبی بود که ارائه کردیم.

کی‌روش

به گزارش فوتبال سه، کارلوس کی‌روش  پس از پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل اندونزی در نشست مطبوعاتی گفت:

در وهله اول به هواداران تبریک می‌گویم که با حضور پرشورشان از تیم ملی حمایت کردند. از آنها تشکر می‌کنم و می‌خواهم در دو بازی بعدی هم این حمایت را همچنان ادامه دهند. در وهله دوم پیروزی در این بازی را به قاسم حدادی‌فر تقدیم می‌کنم. او تلاش کرد و مصدوم شد و امیدوارم زودتر به جمع ما بازگردد.

Indonesia's Hariono, right, and Iran's Ali Karimi, fight for the ball during a FIFA 2014 World Cup qualifier soccer match, at the Azadi (Freedom) stadium in Tehran, Iran, Friday, Sept. 2, 2011.

more  برتری ایران برابر اندونزی در اولین گام جام جهانی

وی تأکید کرد: در گام اول مهم پیروزی بود که به دست آمد اما مهمتر از آن فوتبال خوبی بود که ارائه کردیم. بازیکنان هماهنگی خوبی داشتند که باید به آنها تبریک بگویم. ضمن اینکه اندونزی هم به ویژه در خط دفاع از تمرکز خوبی برخوردار بود.

Carlos Queiroz profile

کی‌روش تصریح کرد: آنها تلاش خود را می‌کردند تا حدودی به دروازه ما نزدیک شوند اما دیدید که در نیمه دوم حتی یک شانس هم نداشتند. در آن سو ما باید در نیمه اول چند گل می‌زدیم اما خوش‌شانس نبودیم.

more  آشنایی با حریفان تیم ملی در راه جام جهانی 2014

سرمربی تیم ملی یادآور شد: بازیکنان در بین دو نیمه خونسردی خود را حفظ کردند و ترسی را به دل راه ندادند و مشاهده کردید که در نیمه دوم با ارائه یک بازی قدرتمندانه توانستیم به برتری برسیم.

وی با بیان اینکه از این پس اندونزی را فراموش خواهم کرد، افزود: از حالا به بعد روی قطر تمرکز و فقط به این تیم فکر می‌کنم. فردا را به بازیکنان ریکاوری و استراحت می‌دهم چرا که ذهن و پای بازیکنان ما خسته است و نیاز به استراحت دارند تا با آمادگی کافی به مصاف قطر بروند.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که آیا از کادر فنی فردی را برای آنالیز بحرین و قطر فرستاده است، گفت: بله همین‌طور است. الان یک مربی خوب ما آنجاست و می‌دانیم که این بازی در نیمه اول هم صفر - صفر به پایان رسید.

وی در مورد پایین بودن علت سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله در ضدحملات عنوان کرد: سرعت پایین بود چون اندونزیایی‌ها فضا را خیلی خوب می‌بستند. بازیکنان ما به دنبال راه نفوذ بودند اما سرعت بازیکنان اندونزی در برگشت باعث شد سرعت انتقال توپ پایین بیایید.

کی‌روش در ادامه این نشست در مورد اینکه آیا تعویض‌هایی که انجام داد به خاطر حفظ پیروزی با نتیجه یک گل بود، گفت: اینطور نبود و برعکس می‌خواستم خط هافبک را تقویت کنم و به هدفم رسیدم.

وی تأکید کرد: مقابل قطر به دنبال یک هدف هستم که متفاوت از این بازی است. عملکرد بازیکنان و انگیزه آنها نشان می‌دهد فقط میل به پیروزی دارند و با این انگیزه هم می‌توانیم قطر را هم شکست بدهیم. البته می‌دانم قطر‌ی‌ها بازیکنان خوبی با ملیت آرژانتینی و سایر کشورها دارند. اما من بازیکنان با انگیزه‌ای در اختیار دارم. در قطر یک هدف داریم که آن حمله و رسیدن به پیروزی است.

کد خبر 144593
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز