چهارشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تمرین تیم ملی فوتبال ایران با اضافه شدن آخرین ملی پوش غایب به جمع سایر بازیکنان؛ بالاخره با تمام نفرات برگزار شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای برگزاری دیدار با اندونزی آماده می کند، سه شنبه تمریناتش را در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی در شرایطی پیگیری کرد که با حضور محمدرضا خلعتبری ترکیب 24 نفره که کی روش به اردو دعوت کرده بود کامل شد. خلعتبری دقایقی با جواد نکونام اختصاصی تمرین کرد. نزدیک به 50 تماشاگر هم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

more  آشنایی با حریفان تیم ملی در راه جام جهانی 2014

تمرین ملی پوشان با صحبت‌های کی روش آغاز شد و سپس بازیکنان با گرم کردن بدن‌هایشان آماده برگزاری تمرین شدند. فوتبال درون تیمی مهمترین بخش تمرین ملی پوشان بود که در دو بخش برگزار شد. در یکی از این بخش‌ها تیمی که احتمال می‌رود ترکیب اصلی باشند با پیراهن آبی به میدان رفت.

Carlos Queiroz profile

در این تیم سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، خسرو حیدری، احسان حاجی صفی، علی کریمی، جواد نکونام، قاسم حدادی فر، غلامرضا رضایی، محمدرضا خلعتبری و فرهاد مجیدی حضور داشتند که به نظر می رسد با حضور سیدمهدی رحمتی ترکیب اصلی تیم ملی در دیدار با اندونزی را تشکیل دهند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار از مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا، ساعت 20 روز جمعه پیش رو در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی اندونزی خواهد رفت.

کد خبر 144517
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز