سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال اردن 15 شهریور با پیروزی مقابل تیم ملی چین در صدر جدول رده بندی گروه نخست مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی 2014 در قاره آسیا باقی ماند. عراق سنگاپور را شکست داد و ژاپن برابر ازبکستان متوقف شد

فوتبال

به گزارش ورزش سه، در این دیدار که در امان پایتخت اردن برگزار شد، تیم ملی این کشور با نتیجه دو بر یک از سد تیم چین گذشت و با کسب شش امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کرد.
در دیگر دیدار این گروه، تیم ملی عراق با هدایت زیکو برزیلی با دو گل سنگاپور را شکست داد تا این تیم به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

جدول رده بندی گروه اول

1- اردن 2 بازی 6 امتیاز
2- چین 2 بازی 3 امتیاز
3- عراق 2 بازی 3 امتیاز
4- سنگاپور 2 بازی بدون امتیاز

توقف ژاپن برابر ازبکستان

در این دیدار که از گروه سوم مرحله مقدماتی و در تاشکند ازبکستان برگزار شد، دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند. در دیگر دیدار این گروه، تیم ملی کره شمالی با یک گل از سد حریف خود گذشت تا نخستین پیروزی خود را در این مرحله از رقابت ها تجربه کند.
در سایر دیدارها لبنان با نتیجه سه بر یک مقابل امارات به برتری رسید و تایلند با سه گل تیم عمان را در هم کوبید.

نخستین پیروزی تیم ملی فوتبال عراق با هدایت زیکو

دیدار تیم‌های ملی فوتبال عراق و سنگاپور،  15 شهریور  با برتری 2 بر صفر تیم عراق به پایان رسید. در این بازی، ''عبدالزهرا'' ‌و ''یونس محمود''‌ در دقیقه های 51 و 86 برای تیم عراق گلزنی کردند. این دیدار از گروه نخست رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل، در قاره آسیا برگزار شد.

بحرین

 بحرین با نتیجه 2 بر صفر با گل‌های ''سعید شوب بار'' و ''اسماعیل عبدالطیف''‌ در دقیقه های 45 و 71 در ورزشگاه ''گلورا بانگ کارنو'' شهر جاکارتا پایتخت اندونزی به پیروزی رسید.

کد خبر 144974
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز