جمعه ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی 4 بر 3 برابر ملوان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور به عنوان قهرمانی بیست و چهارمین دوره این مسابقات دست یافت.

جشن پرسپولیس

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس در چارچوب مرحله برگشت از فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور در حالی با برتری یک بر صفر تیم فوتبال ملوان به پایان رسید که تیم فوتبال پرسپولیس در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل حریفش به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی این جام را از آن خود کرد.

در این مسابقه که با قضاوت هدایت ممبینی در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد، مهرداد اولادی(19) گل برتری تیم ملوان بندرانزلی را به ثمر رساند اما تیم پرسپولیس با تکیه بر پیروزی 4 بر 2 در بازی رفت و برتری 4 بر 3 در دو دیدار رفت و برگشت فاتح این جام شد.

هادی تامینی، بابک پورغلامی و محمد همرنگ از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و حسین بادامکی از تیم پرسپولیس هم بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

با این پیروزی شاگردان علی دایی برای دومین سال متوالی قهرمان جام حذفی شدند و به عنوان تیم نخست این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را بدست آوردند.

با این قهرمانی باید گفت که قهرمانان فصل گذشته لیگ و جام حذفی ایران در فصل جاری هم تکرار شد و امیر قلعه‌نویی با تیم سپاهان و علی دایی با تیم پرسپولیس برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی دست یافتند.

کد خبر 137244
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز