همشهری آنلاین: فرمانده جنگ الکترونیک نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: تمامی تحرکات آمریکا در خلیج فارس را از لحظه ورود آن‌ها به آب‌های نیلگون خلیج فارس تا زمان خروج از منطقه تحت نظر داریم.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم یساول در همایش بزرگ بصیرت که در سالن پیامبر اعظم (ص) شهرستان رودان برگزار شد، نهم دی ماه را روز بیداری و آگاهی ملت ایران دانست و اظهار کرد: حرکت مردمی خودجوش و آگاهانه ملت در این روز، سرمایه‌گذاری و معادلات آمریکا و غرب را به هم زد.

وی افزود: دشمن پس از ناکامی در عرصه نبرد نظامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس، از جبهه جنگ نرم وارد مبارزه با ایران اسلامی شد.

یساول با اشاره به حجم برنامه ریزی‌های دشمن در مبارزه با اسلام و انقلاب تصریح کرد: برنامه‌ریزی دشمن با محوریت جنگ نرم به منظور ظرفیت سازی در داخل کشور آغاز شد و در این راستا از تمام ظرفیت و سرمایه خود به منظور ایجاد شکاف و حذف اتحاد و یکپارچگی ملت ایران و حذف ولایت فقیه استفاده کرد.

وی با اشاره به آگاهی و بصیرت مردم در برابر ترفند دشمن، تصریح کرد: حماسه ملت هوشیار در نهم دی ماه آب سردی بر پیکر فتنه‌گری آمریکا و غرب ریخت.

فرمانده جنگ الکترونیک نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاکید بر لزوم و حفظ بصیرت و آگاهی در برابر تهدیدات دشمنان، بصیرت، آگاهی و حمایت از ولایت و رهبری و حفظ اتحاد را سد محکمی در برابر هجمه‌های دشمنان نظام دانست و افزود: ملت ایران تا زمانی که در مسیر اسلام، انقلاب و ولایت حرکت می‌کند از هرگونه گزند و آسیبی در امان خواهد بود.

یساول در پایان از آمادگی کامل نیروهای نظامی کشور در برابر هرگونه تهدید نظامی دشمن خبر داد و گفت: فرزندان ملت در نیروی دریایی سپاه و در حوزه جنگ الکترونیک تمامی تحرکات آمریکا در خلیج فارس را از لحظه ورود آن‌ها به آب‌های نیلگون خلیج فارس تا زمان خروج از منطقه تحت نظر دارند و هیچ تحرکی از دید فرزندان ملت خارج نیست.

 

 

کد خبر 124601
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز