همشهری آنلاین: مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مرحله نهایی مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه با حضور 500 نفر در چهار رشته کلی حفظ، قرائت، مفاهیم و اذان، فردا دوشنبه، 13 دی‌ماه، آغاز می‌شود.

سپاه

«محمدعلی بهاری»، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) ضمن بیان این خبر گفت: مسابقات قرآن در رده‌های مختلف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد و مرحله نهایی این نیرو به میزبانی نیروی زمینی سپاه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، 13 و 14 دی‌ماه سال جاری، در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که به مدت دو روز در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد نیرو برگزار می‌شود، بیش از 500 نفر از متسابقان در 10 رشته قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، حفظ 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل، مفاهیم سطح یک، مفاهیم سطح دو و اذان به رقابت می‌پردازند.

بهاری تصریح کرد: اختتامیه این دوره از مسابقات نیز در عصر روز سه‌شنبه، 14 دی‌ماه، با تجلیل از نفرات برتر و مراسم اهدای جوایز در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود.

بهاری در ادامه سخنانش اظهار کرد: مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر ساله برگزار می‌شود، امسال بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که ویژه آقایان نیروی زمینی سپاه اعم از نیروهای پایور و وظیفه انجام می‌شود.

بهاری در مورد مرحله‌های مقدماتی این دوره از مسابقات اظهار کرد: تقریباً هر ساله در ابتدای سال جاری دستورالعملی برای نیروها و رده‌های مختلف سپاه ابلاغ می‌شود که در طول این مدت در رده‌های تحت نظر نیروی زمینی سپاه پاسداران اطلاع‌رسانی‌ انجام می‌شود و تا مهرماه فرصت دارند که مسابقات را در رده‌های مختلف برگزار کنند.

وی تصریح کرد: هر یک از شرکت‌کنندگان فقط حق شرکت در یک رشته از مسابقات را دارند و برندگان این دوره از مسابقات علاوه بر تشویق در سطح نیروی زمینی به مسابقات سراسری کل سپاه معرفی می‌شوند.

بهاری در پایان سخنانش گفت: نفرات برتر نیروی زمینی بعد از برگزاری این مسابقات در مسابقات نهایی که بهمن‌ماه در سطح کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند. 

کد خبر 124718
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز