وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا که در سفر به منطقه خلیج فارس مدعی شده است، سیاست‌های ستیزه‌جویانه ایران مایه نگرانی همگان است، گفت:‌سیاست‌های ایران صلح‌جویانه و در راستای صلح و ثبات در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی با بیان این مطلب که این سیاست‌های جنگ افروزانه، سلطه‌طلبانه و مداخله جویانه آمریکاست که جهان به ویژه منطقه خاورمیانه را متشنج و ناامن کرده است ،تصریح کرد: ما با کشورهای منطقه و همسایگان خود روابط خوب و سازنده‌ای داریم و این سران جنگ طلب و مداخله جوی آمریکایی هستند که تلاش می‌کنند با طرح مسایل واهی و ایجاد تفرقه، به روابط خوب میان کشورهای منطقه آسیب برسانند.

وی افزود: البته این سناریو نیز در راستای بهانه‌جویی برای تداوم حضور نامشروع و فروش تسلیحات در منطقه می‌باشد.

وزیر دفاع گفت: مردم منطقه از ایران اسلامی نگران نیستند. مردم منطقه از رژیم جنگ طلب‌ آمریکا نگرانند که با حمله به عراق و افغانستان و حمایت همه جانبه و بی‌قید و شرط از رژیم صهیونیستی میلیون‌ها نفر را قربانی سیاست های تجاوزکارانه خود کرده است.

وحیدی در پایان تصریح کرد: ما بارها اعلام کردیم توان دفاعی ایران در خدمت صلح و ارامش منطقه است و این را در عمل به اثبات رسانده‌ایم.

 

کد خبر 123123
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز