همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا در کشورهای مختلف برای این‌که همواره بتواند اهداف خود را دنبال کند، در لایه‌های رهبری کشورها افراد متعددی را جهت سپردن امور به دست آنها مانند نهضت آزادی و به قدرت رسیدن بنی صدر در کشورمان، دارد.

سردار نقدی

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی با حضور در حلقه صالحین انصارالمهدی (عج) متشکل از معاونان و مسوولان اقشار بسیج با اشاره به انقلاب‌های اخیر مردمی در کشورهای اسلامی گفت: مردم در این کشورها برای این‌که حرکت اصیل مردمی، رهبران جدید خود را بشناسند، تنها راهش محک زدن آنها با مساله فلسطین و رژیم اشغالگر قدس است. یعنی اگر دولتی در اولین اقدام با این رژیم قطع رابطه کرد و اسناد جاسوسی سفارتخانه آنها را افشا کرد، می‌توان گفت آن دولت، دولتی مردمی و اسلامی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این‌که، دولتی انقلابی و اسلامی است که راه ارتباط مردم را از طریق غزه با فلسطینیان آزاد کند، بیان کرد: دیگر دولتی می‌تواند مورد قبول باشد که اگر مردم به سمت قدس خواستند راهپیمایی کنند، آنها را تشویق کند. بنابراین هر دولتی که فاقد این ویژگی‌ها باشد، دولتی وابسته به آمریکا است از این رو مردم نباید زیر بار چنین دولت‌هایی بروند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید رهبر معظم انقلاب از خانواده شهیدان علی محمدی و شهریاری اظهار کرد: تمام بسیجیان در هر مسئولیتی که باشند باید به منازل خانواده شهیدان بروند و با سرکشی از آنها، نشان دهند که هیچ گاه یاد و نام شهدا را فراموش نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا هیات رییسه سازمان بسیج مستضعفین از ابتدای امسال تاکنون طی سفرهای استانی خود به بیش از 300 خانواده شهید در شهرهای مختلف کشور سرکشی کرده‌اند.

نقدی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بسیج به منظور قدردانی از مجاهدت‌های خانواده شهدا، فرستادن آنها برای زیارت حضرت ثامن الائمه (ع)است که در این رابطه امسال 20 درصد این خانواده‌ها به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و در سال‌های بعد نیز در هر سال همین میزان اعزام خواهند شد به عبارت دیگر بسیج طی مدت پنج سال تمامی خانواده شهدای سپاه و بسیج را به مشهد اعزام خواهد کرد.

 

 

کد خبر 127008
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز