همشهری آنلاین: دفتر ادبیات بیداری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، میراث مکتوب و تصویری امام موسی صدر را گردآوری و تنظیم می‌کند.

امام موسی صدر

به گزارش واحد مرکزی خبر، نماینده دفتر ادبیات بیداری حوزه هنری با بیان این مطلب گفت:‌ این دفتر برای ترویج فرهنگ و هنر ایستادگی در برابر فرهنگ و سلطه اشغالگری تشکیل شده است، گسترش مناسبات میان ایران و کشورهای دیگر با اهداف مشترک در این زمینه و همچنین ایجاد جبهه مستضعفان در برابر سلطه جهانی را در دستور کار خود دارد.

حسین رویوران با اشاره به اینکه دفتر ادبیات بیداری از دو سال گذشته با حوزه‌های فرهنگی لبنان همکاری داشته است افزود: برقراری ارتباط این دفتر با کشورهای دارای مشترکات فرهنگی - مذهبی از جمله کشورهای لبنان، عراق و افغانستان و ثبت خاطرات شفاهی و تصویری برخی شخصیت‌ها از فعالیت‌های دفتر ادبیات بیداری بوده است.

وی برقراری ارتباط برای برپایی چند برنامه و نمایشگاه ادبی هنری در هرات افغانستان و اعزام گروه به ترکیه برای ثبت وقایع حمله به ناوگان آزادی را از دیگر فعالیت‌های دفتر ادبیات بیداری برشمرد.

نماینده دفتر ادبیات بیداری حوزه هنری برگزاری نخستین همایش ادبی هنری باران غدیر را با حضور شش شاعر مسیحی لبنان از جمله فعالیت های این دفتر در ادامه اهداف و برنامه‌های آن بیان کرد.

کد خبر 121301
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز