بروکسل: بیش از 100‌نفر از مسافران یک هواپیمای مسافربری مراکش در اعتراض به خدمات نامناسب یک خط‌هوایی تحصن کردند و حاضر به خارج شدن از هواپیما نشدند!

refused to disembark

بیشتر این مسافران را گردشگران فرانسوی تشکیل می‌دادند که با استفاده از یک هواپیمای شرکت ریان‌ایر در حال بازگشت به کشور خود بودند. هواپیمای آنها قرار بود در نزدیکی پاریس فرود بیاید اما با تغییر ناگهانی برنامه به فرودگاهی در جنوب بلژیک رفت. خدمه هواپیما از مسافران خواستند از هواپیما پیاده شوند تا ادامه سفر آنها با اتوبوس ادامه پیدا کند اما آنها از این کار خودداری کردند. خدمه هواپیما هم پس از قفل‌کردن دستشویی‌ها و جمع‌کردن مواد‌غذایی هواپیما را ترک کردند تا مسافران را به پایان تحصن مجبور کنند!

فروش گران‌ترین جواهر جهان

ژنو: یک الماس بی‌مانند به‌رنگ ‌صورتی در یک حراجی به قیمت 46‌میلیون دلار به فروش رسید و رکورد پرداخت بیشترین بها برای یک جواهر را در جهان شکست. یک تاجر انگلیسی که نامش فاش نشده است این الماس24.78 قیراطی را در یک رقابت سخت خریداری کرد. این الماس صورتی از 60‌سال پیش تاکنون در مجموعه خصوصی یک جواهرساز آمریکایی نگهداری می‌شد.

کارشناسان جواهر پس از این حراجی که در سوئیس برگزار شد اعلام کردند که این مبلغ بیشترین قیمتی است که تاکنون در جهان برای خرید یک جواهر پرداخت شده است. پیش‌از این رکوردفروش گران‌قیمت‌‌ترین جواهر جهان در اختیار یک الماس آبی بود.35.56 قیراطی بود که در سال 2008‌در یک حراجی به‌قیمت بیش از 24‌میلیون دلار به‌فروش رسیده بود.

پیوند دست یک دختر به ساق پا

پکن: پزشکان چینی برای کمک به یک دختر 9‌ساله دست او را به‌طور موقت به‌‌پایش پیوند زدند! قضیه از این قرار است که دست این دختر به نام مینگ‌لی 3‌ماه پیش در تصادف با یک تراکتور قطع شد اما پزشکان پس از انتقال او به بیمارستان متوجه شدند دست او به‌قدری آسیب‌دیده که در همان زمان امکان پیوند آن وجود ندارد. جراحان به‌همین خاطر برای کمک به این دختر دست او را به‌مدت 3‌ماه به‌ساق پایش پیوند زدند.

در این مدت چند عمل جراحی روی این دختر صورت گرفت و در نهایت پزشکان توانستند دست نجات‌یافته او را از پایش جدا کنند و پیوند اصلی را انجام دهند. قرار است پزشکان در مدت یکسال برای بهبود عملکرد دست مینگ‌لی 2‌عمل جراحی دیگر روی او انجام دهند.

دستگیری به‌خاطر حمل همزمان 2‌کامیون

پکن: ماموران پلیس چین راننده یک کامیون را به خاطر حمل همزمان 2‌کامیون دیگر دستگیر کردند! مسئولان مرکز فوریت‌های پلیس چین پس از تماس یک راننده برای گزارش این تخلف در ابتدا موضوع را باور نکردند اما پس از رسیدن به‌محل متوجه شدند همه چیز واقعی است.

این راننده متخلف اعلام کرده که برای جلوگیری از مصرف بنزین و کاهش هزینه، این کار را انجام داده است. یکی از افسران اداره راهنمایی‌و‌رانندگی چین گفت: ما پس از شنیدن گزارش به‌وسیله بی‌سیم نمی‌دانستیم چطور ممکن است یک کامیون بتواند 2‌کامیون دیگر را حمل کند. راننده خلافکار این کامیون گفته است به‌خاطر نگرانی از سقوط کامیون‌ها و آسیب‌دیدن مردم، آهسته رانندگی می‌کرده است!

کد خبر 120965

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز