لندن: پلیس انگلیس توانست یک سارق را با کمک ناخواسته مادر او دستگیر کند! قضیه از این قرار است که چارلز‌مک‌منوس،30‌ساله اقدام به‌سرقت از پیک‌های موتوری رستوران‌ها می‌کرد و با تهدید چاقو وسایل آنها از جمله کیف‌پول و تلفن همراه‌شان را می‌دزدید.

london

در یکی از سرقت‌ها، پیک مال‌باخته که از ترس در حال فرار بود وارد خانه‌ای در محل سرقت شد و از زن صاحبخانه خواست به او اجازه دهد که به وسیله تلفن‌خانه با مرکز فوریت‌های پلیس تماس بگیرد. در زمانی که او مشغول صحبت با اپراتور این مرکز و توضیح ماجرا بود چارلز‌مک منوس وارد خانه شد و آبرویش پیش مادر و برادرش رفت. با مراجعه سریع ماموران پلیس این دزد دستگیر شد. این دزد که حتی به غذاهای پیک‌های موتوری رحم نمی‌کرد، قرار است به‌زودی محاکمه شود.

مسابقه خودروهای عتیقه

لندن: صدها خودروی عتیقه در یک رقابت سخت اتومبیلرانی در لندن شرکت کردند. در این مسابقه که توسط یک باشگاه دوستداران خودروهای کلاسیک برگزار شد مالکان 500‌خودروی ساخته شده پیش از سال 1910‌حضور داشتند که تماشاگران بسیاری را در خیابان‌های لندن جمع کرد.

برخی از این خودروها هر چند آزمایش‌های اولیه را پشت سر گذاشته بودند اما در موقع لازم روشن نشدند و نتوانستند حتی خط شروع را رد کنند. تمامی خودروهای حاضر در این رقابت دست‌کم 100‌سال از زمان تولیدشان گذشته بود و به‌همین خاطر مشکلات جدی در طول مسیر پیدا کردند و حتی یکی از آنها آتش گرفت. مسئولان برگزاری مسابقه می‌گویند سرعت میانگین خودروهای شرکت کننده در مسابقه حدود 32‌کیلومتر در ساعت بوده است.

تلاش برای رکوردشکنی خانواده پرجمعیت

تنسی: یک زوج آمریکایی با به‌دنیا آمدن هجدهمین بچه خود می‌گویند قصد دارند رکورد پرجمعیت‌ترین خانواده جهان را به‌نام خود ثبت کنند. این زن‌و‌شوهر 23‌سال پیش ازدواج کرده‌اند و به‌طور میانگین هر سال صاحب یک بچه جدید شده‌اند. آنها می‌گویند بهترین زمان زندگی‌شان لحظه‌ به‌دنیاآمدن بچه‌هایشان بوده است و امیدوار هستند بتوانند به‌زودی رکوردشکنی کنند.

وضع مالی این خانواده خوب است و در خانه‌ای با 5 اتاق‌خواب، 8‌سرویس بهداشتی و 2‌آشپزخانه زندگی می‌کنند. هر چند گزارش‌های گوناگونی درباره خانواده‌های پرجمعیت در جهان وجود دارد اما به‌طور رسمی نام خانواده دوگار در ایالت آرکانزاس با داشتن 19‌بچه قد‌و‌نیم قد اکنون به‌عنوان پرجمعیت‌ترین خانواده جهان ثبت شده است.

آبیاری زمین چمن در زمان مسابقه فوتبال

بیرمنگام: باز‌شدن دریچه‌های آبیاری زمین‌چمن، هنگام برگزاری یکی از بازی‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس این روزها حسابی جنجال‌ساز شده است. در دقیقه سوم بازی تیم‌های وستهام و بیرمنگام ناگهان آب‌سرد شروع به پخش‌شدن در زمین شد. در‌حالی که تعدادی از بازیکنان به این خاطر در زمین بیرمنگام یک دوش اجباری گرفته بودند داور مسابقه مجبور شد بازی را متوقف کند.

آبپاش‌ها در محوطه پنالتی تیم بیرمنگام در‌حالی شروع به کار کردند که بازیکنان در حال تدارک یک حمله جدی روی دروازه این تیم بودند. چند دقیقه بعد مسئول زمین توانست سرانجام کلید خاموش کردن آبپاش‌ها را پیدا کند و این در حالی بود که دوربین‌های تلویزیونی خنده‌های مدیر تیم بیرمنگام را ثبت کردند.

کد خبر 120440

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز