لندن: تیم‌ملی ماهیگیری انگلیس به‌تازگی یک قوش را به‌عنوان عضو‌جدید خود به‌کار گرفته است!

falcon

قضیه از این قرار است که این تیم در اردوی آمادگی برای المپیک 2012‌لندن به‌سر می‌برد اما مرغ‌های دریایی منطقه اردوی این تیم، استراحت اعضای آن را دچار مشکل کرده‌اند؛

به‌همین خاطر مسئولان تیم‌ملی ماهیگیری یک قوش را برای گشتزنی در محل کمپ خود به کار گرفته‌اند تا مرغ‌های‌دریایی با سر‌و‌صدای خود مانع خواب ورزشکاران نشوند! استفان پارک، سرپرست این تیم می‌گوید:

مرغ‌های دریایی جزء جدانشدنی مناطق دریایی هستند اما سر‌و‌صدای آنها برنامه آمادگی اعضای تیم را دچار مشکل کرده بود و به‌همین خاطر ما مجبور به استفاده از یک قوش به‌عنوان محافظ شدیم.

مسافر پیر در هواپیما جوان شد!

ونکوور: ماموران پلیس کانادا از روی دست‌های یک مسافر به ظاهر پیر، حقه او را برای سوار‌شدن به هواپیما کشف کردند. این مرد جوان برای سوار‌شدن به هواپیمایی به مقصد کانادا با تقلید از فیلم‌های اکشن از یک ماسک سیلیکونی برای جا‌زدن خود به‌عنوان یک مرد بسیار مسن استفاده کرده بود.

او با استفاده از مدارک جعلی توانست سوار هواپیما شود اما در هنگام پرواز راز او برملا شد. ماموران حفاظت از پرواز کانادا که به‌خاطر ارسال بسته‌های مشکوک اخیراً در حالت آماده‌باش به‌سر می‌برند به‌خاطر دست‌های جوان این مرد به او شک کردند و او را زیر نظر داشتند. زمانی که این مرد در هنگام پرواز به داخل دستشویی هواپیما رفت و با برداشتن ماسک ناگهان جوان شد ماموران او را دستگیر کردند. گفته می‌شود این مرد قصد مهاجرت به کانادا را داشته است.

استفاده از آچار برای بلند‌شدن قد

لندن: یک پسر انگلیسی به توصیه پزشکان از یک آچار و دستگاهی ویژه برای رشد استخوان یکی از پاهایش استفاده می‌کند. قضیه از این قرار است که این پسر چندی پیش به‌خاطر یک بیماری مورد عمل جراحی قرار گرفت و پزشکان یک تومور را از پای او خارج کردند. این پسر 14‌ساله که آرزویش این است که بازیکن بسکتبال شود به‌همین خاطر مجبور است 4‌بار در روز پیچ‌های دستگاه نصب شده روی پایش را سفت کند تا شاید استخوان او بتواند فاصله ایجاد شده بر اثر عمل‌جراحی را پر کند.

این پسر اکنون نمی‌تواند از پاهایش برای راه‌رفتن استفاده کند اما امیدوار است سفت‌کردن هر روز و تدریجی این پیچ‌ها بتواند بار دیگر توانایی حرکت را به او بازگرداند. پزشکان امیدوار هستند که به این‌وسیله رویای این پسر به‌حقیقت تبدیل شود.

اختراع جدید مرد جتی

ژنو: ایو راسی که به‌خاطر پروازهایش مانند پرنده‌ها لقب «مرد جتی» گرفته است اختراع جدید خود را رونمایی کرد. این مرد سوئیسی چندی پیش با استفاده از بال‌های مجهز به موتور توانست بر‌فراز کانال انگلیس با سرعت 200‌کیلومتر در ساعت پرواز کند.

او در آخرین تلاش خود برای تحقق رویای پرواز مانند پرنده‌ها با دستگاه جدید خود از یک بالن در ارتفاع 2400متری از سطح زمین بیرون پرید و پیش از باز‌کردن چتر نجاتش توانست 18‌دقیقه در آسمان پرواز کند. دستگاه پروازی جدید به ایو‌راسی امکان داد که 2‌بار در آسمان به‌صورت برعکس حرکت کند که پیش از این امکان آن وجود نداشت. این دستگاه جدید طراحی آیرودینامیک بهتری دارد و طول بال‌های آن نسبت به مدل پیشین کاهش یافته است.

کد خبر 120096

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز