پاریس: یک دختر‌بچه 18‌ماهه پس از سقوط از طبقه‌ششم یک ساختمان در فرانسه به‌طور معجزه‌آسایی زنده ماند.

Toddler survives

به‌گفته مسئولان پلیس فرانسه والدین این دختر او را به‌تنهایی در خانه رها کرده بودند و او در هنگام تماشای مردم از پنجره سقوط کرد. خوشبختانه این دختر در مسیر سقوط خود روی سایه‌بان یک رستوران افتاد و همین مسئله او را از خطر مرگ نجات داد. پس از برخورد این دختر با سایه‌بان یک رهگذر او را میان زمین و آسمان گرفت ومانع از برخوردش با زمین شد.

پزشکان اعلام کرده‌اند که این دختر بچه آسیبی ندیده اما برای اطمینان، تحت مراقبت‌های پزشکی در بیمارستان قرار دارد. سازمان‌حمایت از کودکان قرار است صلاحیت پدر و مادر بی‌توجه این بچه را برای نگهداری او بررسی کند.

گودال 40 متری در جاده

برلین: مردم شهری در آلمان هنگامی‌که با صدایی شبیه انفجار از خواب بیدار شدند فهمیدند که نشست زمین یکی از جاده‌های ارتباطی آنها را به 2‌قسمت تقسیم کرده است. به‌گفته مقام‌های شهر اشمالکالدن نشست زمین در این شهر باعث به‌وجود آمدن گودالی با عرض بیش از 40‌متر و عمق بیش از 20‌متر شده است.

به‌همین خاطر ماموران امداد مجبور شدند به‌سرعت، دست‌کم 23‌ساختمان اطراف این گودال را برای جلوگیری از خطرهای احتمالی دیگر تخلیه و ساکنان آنها را به‌نقاط امن منتقل کنند. هر چند این گودال بزرگ باعث سقوط یک خودرو شد اما به‌گفته مقام‌های امدادی خوشبختانه نشست زمین به کسی آسیب نرسانده است. مقام‌های محلی در حال تحقیق درباره علت به‌وجود آمدن این گودال هستند.

ثبت رکورد درآوردن شکلک

لندن: یک زن 62‌ساله سرانجام توانست نامش را در کتاب رکوردهای‌گینس به‌خاطر درآوردن شکلک‌های بامزه ثبت کند! خانم آن‌وود، بیشتر از 27‌بار در مسابقات سالانه درآوردن شکلک مقام‌نخست را کسب کرده و با پیگیری‌های دخترش مسئولان کتاب رکوردهای گینس قانع شدند که نام او را در این کتاب ثبت کنند.

به گزارش روزنامه سان، مسابقات درآوردن بامزه‌ترین شکلک هر‌سال در منطقه کامبریا برگزار می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. خانم آن‌وود علاقه‌ای به‌شرکت در این مسابقات نداشته است اما برادرانش در سن 30‌سالگی برای خنده، نام او را در فهرست شرکت‌کنندگان این مسابقه ثبت کرده‌اند. هنگامی‌که داوران نام او را خواندند او به اجبار روی صحنه رفت و پس از روده‌بر شدن مردم از خنده جایزه‌نخست مسابقه را برد!

آمادگی کامل بدنی پیرمرد 102‌ساله!

پکن: یک پیرمرد 102‌ساله چینی جوان‌های این کشور را برای رقابت در حرکت شنا به‌مبارزه دعوت کرده است! این پستچی بازنشسته با وجود داشتن سن بالا هنوز سر حال است و در آمادگی کامل بدنی به‌سر می‌برد. او روزانه صدها بار حرکت شنای سوئدی را در حالی که دست‌هایش را مشت کرده انجام می‌دهد.

شی‌زیائوچون همچنین آنقدر وضعیت جسمانی‌اش خوب است که هنوز روی دستش هم شنا می‌رود و کسی در شهر محل سکونتش به‌گرد پایش نمی‌رسد. آقای زیائوچون سلامتش را مدیون ورزش و کار سخت می‌داند. او می‌گوید طی سال‌های کار او ترافیک خیلی زیاد نبوده و تمام شهر را پیاده برای رساندن بسته‌های پستی طی می‌کرده است. علاوه بر این اوهیچگاه در زندگی‌اش لب به سیگار نزده است.

کد خبر 119902

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز