نیویورک: دادگاهی در آمریکا اعلام کرده است که 2 بچه به‌خاطر مرگ یک پیرزن تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

قضیه از این قرار است که جولیت بریتمن و دوستش که 4‌ سال سن دارند در حال مسابقه با دوچرخه‌های کوچک خود درخیابانی در منهتن بودند که با پیرزنی 87‌ساله برخورد کردند. این خانم مسن پس از زمین خوردن توسط نیروهای امداد به بیمارستان منتقل شد اما سرانجام جان باخت.

دادگاه شهر نیویورک اعلام کرده است که فرزندان این زن می‌توانند شکایت خود برضد این بچه‌ها را مطرح کنند. قضات دادگاه گفته‌اند که دلیلی که نشان بدهد این بچه‌ها هوش کافی برای جلوگیری از چنین حادثه‌ای را نداشته‌اند وجود ندارد!

پرواز خودرو به داخل اتاق خواب!

ملبورن: یک مرد استرالیایی به‌صورت معجزه‌آسایی از سانحه ورود یک خودرو به داخل اتاق‌خواب خانه‌اش جان سالم به در برد. دمیتریوس‌بیسبلیس به‌خاطر بی‌خوابی از تختش خارج شده و برای استفاده از رایانه به اتاق دیگری رفته بود که ناگهان یک خودرو دیوار اتاق خوابش را خراب کرد.

ماموران پلیس استرالیا اعلام کرده‌اند که این خودرو در جاده با یک مانع برخورد کرده و پس از یک پرواز چند متری و عبور از حصار دور خانه دیوار اتاق خواب را تخریب کرده است. آقای بیسبلیس می‌گوید اگر در خواب به سر می‌برد بدون شک اکنون جایش در گور بود! 2‌سرنشین این خودرو توسط ماموران امداد به بیمارستان منتقل شده‌اند و پزشکان اعلام کرده‌اند وضعیت‌ آنها مساعد است.

صرفه‌جویی در هزینه‌عروسی با لودر!

پکن: یک داماد چینی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های مراسم عروسی‌اش از ماشین‌آلات سنگین به‌جای خودروی عروسی استفاده کرد. ژانگ زونگکیانگ که 35‌سال سن دارد در یک شرکت تولید‌کننده ماشین‌آلات سنگین کار می‌کند و توانست از لودرهای محل کار خود برای برگزاری مراسم عروسی استفاده کند. 6‌ لودر کاروان مراسم عروسی را تشکیل می‌دادند که همه آنها به‌وسیله گل تزئین شده بودند.

این داماد چینی در گفت‌وگو با رسانه‌های این کشور تایید کرده که برای راضی‌کردن عروس به‌ استفاده از این لودرها دچار دردسر شده است؛ هر‌چند در پایان کار این زوج از نتیجه کارشان راضی بودند. صدها نفر از مردم برای دیدن مراسم عروسی این زوج در خیابان‌ها جمع شدند و آنها توانستند مبلغ قابل توجهی پس‌انداز کنند.

استفاده از تریلی به عنوان خودروی پلیس!

لندن: پلیس انگلیس برای جلوگیری از تخلفات رانندگان وسایل نقلیه سنگین به تریلی مجهز شد! ده‌ها دستگاه تریلی اکنون به شکل خودروهای پلیس این کشور رنگ‌آمیزی شده‌اند تا برای جلوگیری از تخلفات راننده‌های کامیون و تریلی در جاده‌ها استفاده شوند.

ماموران پلیس می‌گویند خودروهای سواری معمول پلیس به‌خاطر ارتفاع پایینی که دارند به آنها امکان مشاهده داخل کابین وسایل نقلیه سنگین و ثبت تخلفاتی مانند استفاده از تلفن‌همراه یا تلویزیون را نمی‌دهد. این خودروهای جدید پلیس که به دوربین و آژیر مجهز هستند همچنین امکان ثبت تخلفات راننده‌ها را به‌عنوان مدرک فراهم می‌کند. ماموران پلیس موظف هستند به‌وسیله این تریلی‌ها راننده‌های متخلف را متوقف کرده و آنها را پس از توقیف خودرو به‌همراه مدارک به دادگاه معرفی کنند.

کد خبر 119525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز