پاریس: یک زن فرانسوی14ساعت پس از آنکه پزشکان یک بیمارستان مرگ او را اعلام کردند بار دیگر به‌زندگی بازگشت!

Lydia Paillard

قضیه از این قرار است که خانم لیدیا‌پیلارد،60‌ساله که مبتلا به‌سرطان است در جلسه شیمی درمانی خود پس از تزریق یک دارو به کما رفت و پزشکان به خانواده‌اش اعلام کردند که او از نظر بالینی مرده است.

خانواده این زن اما او را به مرکز درمانی دانشگاه بوردو منتقل و پزشکان این مرکز پس از انجام عمل سیتی‌اسکن اعلام کردند وی دچار مرگ مغزی نشده است. خانم پیلارد پس از گذشت 14‌ساعت سرانجام به‌طور معجزه‌آسایی به‌زندگی بازگشت. او اعلام کرده است که چیزی به‌یاد نمی‌آورد و فقط احساس می‌کند خواب بسیار فوق‌العاده‌ای داشته است!

تصادف با سرعت 8‌کیلومتر در ساعت!

لندن: یک لکوموتیو بسیار قدیمی که حداکثر با سرعت 8‌کیلومتر در ساعت می‌تواند حرکت کند با دیوار برخورد کرد و حسابی خبرساز شد! این لکوموتیو که 130‌سال قدمت دارد برای نمایش‌ در یک موزه نگهداری می‌شود و هرچند ‌وقت یک‌بار برای نمایش عمومی با دقت فراوان توسط مسئولان به‌حرکت در می‌آید.

این‌بار اما خواب‌آلودگی لکوموتیوران باعث شد که این وسیله نقلیه عتیقه با دیوار موزه برخورد کند و یک خرابی حسابی به بار بیاید. هر چند کسی در این تصادف به‌خاطر سرعت پایین لکوموتیو آسیب ندید اما ماموران آتش نشانی به خاطر ترس از انفجار این لکوموتیو مجبور شدند تدابیر ویژه‌ای در نظر بگیرند. این نوع لکوموتیو‌های جاده‌ای که می‌توانند بدون نیاز به ریل راه‌آهن حرکت کنند در دهه‌1850‌کاربرد گسترده‌ای داشتند.

رکوردشکنی بلندقدترین گربه جهان

نوادا : یک گربه در آمریکا نامش به‌عنوان بلندقدترین گربه جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. این گربه به نام استیوی قدش 23.1 متر است و مسئولان کتاب رکوردهای گینس رکوردشکنی او را تایید کرده‌اند. استیوی که اکنون به‌عنوان گربه غول‌پیکر شناخته می‌شود پیش از اینکه توسط یک خانم پیدا شود هیچ شهرتی نداشت.

این خانم پس از دیدن این گربه متوجه قد عجیب‌و‌غریب او شد و تلاش برای ثبت رکورد او را شروع کرد. از این گربه اکنون برای شرکت در چند برنامه تفریحی برای جلب تماشاگر دعوت شده است و به‌احتمال زیاد او و صاحبش از این پس درآمد بسیار خوبی خواهند داشت! مسئولان کتاب رکوردهای گینس قرار است به‌زودی نشان ویژه و جایزه نقدی این گربه را برای او و صاحبش ارسال کنند.

فروش خانه با پناهگاه بمب‌هسته‌ای!

لندن: یک مهندس انگلیسی خانه مسکونی خود را که دارای یک پناهگاه مقاوم در برابر بمب‌ هسته‌ای است به‌فروش می‌رساند! در آگهی این خانه که عنوان «مجهز به پناهگاه‌هسته‌ای» آن باعث تعجب بسیاری از مردم شده، قیمت آن 549‌هزار دلار اعلام شده است.

مایک توماس، مالک وسازنده 56‌ساله این خانه می‌گوید در سال 1985‌این پناهگاه را از ترس حمله ‌هسته‌ای روسیه به انگلیس 6‌متر زیر کف‌آشپزخانه‌اش ساخته است. این پناهگاه که 28‌متر مربع مساحت دارد مجهز به همه امکانات لازم برای چند هفته زندگی است و به گفته آقای توماس می‌تواند انفجارهایی با قدرت 8 برابر انفجار هسته‌ای هیروشیما را تحمل کند. در‌های فولادی این پناهگاه 80‌سانتیمتر ضخامت دارد و هزینه ساخت آن در شرایط فعلی بیش از 300‌هزار دلار است.

کد خبر 118923

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز