برلین: ماموران پلیس آلمان یک مرد‌تنبل را به‌خاطر بیرون انداختن یک ماشین‌لباسشویی از پنجره خانه‌اش به‌داخل خیابان دستگیر کردند!

washing machine

قضیه از این قرار است که آقای گانتر‌کوئینگ از مدت‌ها پیش می‌خواست ماشین‌لباسشویی قدیمی خود را اسقاط کند اما به‌خاطر تنبلی حاضر به‌جابه‌جا کردن آن نبود. به‌همین خاطر یک روز صبح این ماشین‌لباسشویی را با خیال‌راحت از پنجره خانه‌اش در طبقه‌هشتم به‌داخل پیاده‌رو پرت کرد!

برخورد این دستگاه با کف‌خیابان صدای مهیبی ایجاد کرد. ماموران پلیس پس از تماس همسایه‌ها به‌خانه این مرد آمدند و او را دستگیر کردند. قرار است این مرد تنبل به‌زودی محاکمه شود.

میمون‌ها رئیس ایستگاه قطار شدند

توکیو: 2میمون در ژاپن به‌طور رسمی مقام ریاست ایستگاه قطاررا به‌دست آوردند! این بچه میمون‌ها از مدت‌ها پیش برای جلب گردشگر و مسافر در یک ایستگاه قطار فعالیت می‌کردند و مقام‌های راه‌آهن ژاپن به‌تازگی حکم ریاست آنها را امضا کرده‌اند. علاوه بر این شهرداری منطقه هایئوگو به این میمون‌ها نشان «شهروند ویژه» را اعطا کرده است.

این میمون‌ها مدت‌هاست که با یونیفورم ویژه خود در ایستگاه قطار هستند و مسافران زیادی برای دیدن آنها با قطار به‌این ایستگاه مسافرت می‌کنند. برخی خطوط راه‌آهن ژاپن با مشکلات اقتصادی فراوانی روبه‌روست و استفاده از حیوانات یکی از راهکارهای مسئولان برای جلب مسافران است. برای نمونه گربه‌ای‌‌ به نام تاما نیز از مدت‌ها پیش مشغول فعالیت در یک ایستگاه قطار ژاپن است و به‌همین خاطر شهرت جهانی دارد.

رکوردشکنی گران‌ترین تلفن‌همراه جهان

لندن : یک طراح انگلیسی، گران‌ترین تلفن‌همراه جهان را در معرض دید عموم گذاشت. این گوشی تلفن همراه،یک‌آیفون 4 است که با بیشتر از 500‌ الماس تزئین شده است. قیمت پایه این گوشی حدود 8‌میلیون دلار تعیین شده و به‌زودی در یک حراجی به‌فروش خواهد رسید.

استورات‌هاگز، جواهرسازی که این گوشی را طراحی کرده است می‌گوید وزن الماس‌های به‌کار رفته روی این گوشی در مجموع بیش از 100‌قیراط است و ساخت آن 2‌ماه زمان برده است. گفته می‌شود یک سرمایه‌گذار استرالیایی سفارش ساخت این گوشی را داده و نمونه مشابه دیگری از آن هم در حال ساخت است. با‌وجود قیمت بسیار گران این گوشی‌ها سازنده آن عقیده دارد این تلفن‌های همراه در یک چشم به‌هم‌زدن به‌وسیله افراد ثروتمند خریداری می‌شوند.

ساخت تصویر مادر‌شوهر با نان تست

لندن: یک زن انگلیسی برای نشان‌دادن علاقه خود به مادر‌شوهرش بزرگ‌ترین تابلوی جهان را با استفاده از تکه‌های نان تست ساخت! خانم لائورا‌هادلند که کارمند یک موزه در لندن است به‌جای خریدن کادوهای مرسوم از 40‌نفر از دوستانش خواست ‌که به او در ساخت تابلویی از تصویر مادر‌شوهرش به‌مناسبت تولد50‌سالگی اوکمک کنند.

این تابلو که با استفاده از 9‌هزار و 852‌تکه نان‌تست ساخته شده، طولی نزدیک به 13‌متر و عرضی بیشتر از 10‌متر دارد. مسئولان کتاب‌های رکوردهای گینس ،مشخصات این تابلو را به‌عنوان بزرگ‌ترین تابلوی ساخته‌شده به‌وسیله نان تست‌ثبت کرده‌اند. لائورا‌هادلند ودوستانش برای درست‌کردن نقاط تیره این تابلو از ده‌ها دستگاه تستر برای برشته‌کردن تکه‌های نان استفاده کرده‌اند.

کد خبر 118771

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز