لندن: یک میلیونر انگلیسی از وزارت‌دفاع این کشور به‌خاطر تخریب بخشی از خانه ییلاقی خود به‌وسیله جنگنده‌های نظامی این کشور شکایت کرد.

رادنی اوبراین در شکایت‌نامه خود اعلام کرده است که صدا و لرزش ایجاد‌شده توسط جنگنده‌های‌نظامی این کشور در هنگام پرواز در ارتفاع پایین باعث خراب‌شدن بخشی از ویلای تاریخی او شده است. او به‌همین خاطر تقاضای پرداخت 226‌هزار دلار غرامت از سوی وزارت‌دفاع انگلیس کرده است.

آقای اوبراین می‌گوید پرواز پی‌ در‌پی جنگنده‌های نظامی در این منطقه باعث شده است او مجبور به‌خالی کردن ویلای خود شود و این خانه گران‌قیمت اکنون هیچ کارایی برایش ندارد. پزشکان وی همچنین اعلام کرده‌اند اقامت در این خانه برای سلامتی‌اش مضر است!

خطرسازی پسر‌بچه چاق

پکن: یک مادر چینی از پزشکان این کشور برای لاغر‌شدن فرزند 3‌ساله‌اش و امکان زندگی عادی او تقاضای کمک کرده است. قضیه از این قرار است که پسر 3‌ساله این خانم اکنون بیشتر از 65‌کیلوگرم وزن دارد و والدین دوستانش اجازه بازی با او را نمی‌دهند. پدر و مادرهای دوستان شیائو‌هو می‌گویند که وزن زیاد و قدرت غیر‌متعارف این بچه تپل بارها باعث زخمی‌شدن فرزندان آنها شده است.

قد بلند این بچه 3‌ساله در کنار وزن زیادش او را در میان دوستانش تبدیل به یک‌غول کرده است و دوستان کوچکش با یک تنه او پخش بر زمین می‌شوند. پزشکان چینی در تلاش هستند با انجام آزمایش‌های گوناگون علت چاقی این بچه را کشف کنند. پس از کشف علت اصلی این مسئله قرار است رژیم‌غذایی سفت و سختی برای این بچه در نظر گرفته شود.

اختلال موش‌ها در فعالیت ایستگاه قطار

لندن : مسافران یک ایستگاه قطار در انگلیس هیچگاه تصور نمی‌کردند به‌وجود آمدن صف‌طولانی برای خرید بلیت زیر سر موش‌ها باشد! قضیه از این قرار است که عده‌ای از مسافران برای خرید بلیت از یک دستگاه خودکار فروش با مشکل مواجه شدند. در حالی که به‌خاطر معطل‌شدن مردم صف‌طولانی‌ای در مقابل این دستگاه ایجاد شده بود، مسئولان این ایستگاه متوجه شدند که همه چیز زیر سر موش‌هایی است که این دستگاه را تبدیل به‌خانه خود کرده‌اند.

تکنیسین این دستگاه بعد از باز‌کردن آن متوجه شد که 2‌موش زبل بخش قرارگیری بلیت را مسدود کرده‌اند و در آن، جا خوش کرده‌اند. مسئولان این ایستگاه با درخواست مسافران تصمیم گرفته‌اند بخش ویژه‌ای برای زندگی این موش‌های خبرساز در نظر بگیرند.

علاقه‌مندی کانگورو به زندگی مانند انسان

ملبورن: یک کانگورو بعد از چند‌سال زندگی در خانه یک زن استرالیایی حالا به‌تقلید کارهای انسان‌ها علاقه‌مند شده است. جولیانا برادلی می‌گوید این کانگورو دوست دارد صبحانه‌اش را پشت‌میز بخورد، فوتبال بازی کند و در اوقات فراغتش برنامه‌های تلویزیونی ببیند.

صبحانه مورد علاقه جناب کانگورو نان‌تست به‌همراه شکلات و آب‌سیب است و به‌هیچ عنوان حاضر نیست این وعده‌غذایی را با چیز دیگری عوض کند. هیچ‌کس نمی‌تواند مانع از تلویزیون دیدن این کانگورو به‌ویژه در زمان پخش سریال‌ اسکیپی شود. او درزمان پخش این سریال از روی مبل تکان نمی‌خورد و اگر کسی بخواهد کانال را عوض کند با برخورد شدید او روبه‌رو خواهد شد! قرار است به‌زودی یک شبکه تلویزیونی از زندگی این کانگورو در کنار صاحبش یک برنامه مستند تهیه کند.

کد خبر 118365

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز