کالیفرنیا : سازمان محیط‌زیست آمریکا در تلاش برای پیدا‌کردن یک محل زندگی برای هزار موش است که به‌تازگی در خانه یک مرد کشف شده‌اند!

mice

مسئولان سازمان محیط‌زیست با تماس نیروهای امدادی از کشف بیش از 1000موش در خانه‌ای در لس‌آنجلس خبردار شدند. ماموران سازمان‌های امدادی پس از آن به این خانه رفتند که چند نفر از همسایه‌ها دیده شدن موش‌ها را به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کردند.

گفته می‌شود ماموران پس از ورود به خانه با تعداد زیادی موش مواجه شدند که از در و دیوار خانه بالا می‌رفتند و زندگی بسیار راحتی برای خودشان داشتند. پدر این خانواده از یک بیماری روانی رنج می‌برد و دختر او در نبود مادرش نگهداری از موش‌ها را شروع کرده است.

صید جسد به‌جای ماهی برای امرار معاش

پکن: یک قایقران چینی به‌جای صید ماهی برای تامین هزینه‌های زندگی خانواده‌اش جسد پیدا می‌کند! آقای وی‌ژینپینگ که 55‌سال دارد هر روز با قایق خود در آب رود زرد فعالیت می‌کند و جسد افراد غرق شده را پس از پیدا‌کردن به‌خانواده‌های آنها می‌فروشد! برای خانواده‌های عزادار که از یافتن اجساد عزیزان‌ خود نا امید شده‌اند، آخرین چاره مراجعه به این قایقران است.

آقای ژینپینگ می‌گوید که این کارش باعث آرامش خانواده‌ها می شود و آنها می‌توانند مراسم سنتی چین را برای بستگان‌شان برگزار کنند. این مرد از 7‌سال پیش که این کار را شروع کرده، تا کنون ۵۰۰‌جسد را از رودخانه بیرون کشیده است. اجساد پیدا‌شده متعلق به افرادی است که در این رودخانه غرق شده یا خودکشی کرده‌اند.

تجمع شگفت‌انگیز فلامینگوها

مکزیکوسیتی: یک عکاس حیات‌وحش تصویری از تجمع فلامینگو‌ها در مکزیک را ثبت کرده که باعث تعجب همه شده است. بابی‌هاس، در حال عکاسی از پرندگان به وسیله یک بالگرد در منطقه یوکاتان در مکزیک بود که ناگهان متوجه شد این پرنده‌ها با تجمع خود یک فلامینگوی بزرگ را ترسیم کرده‌اند.

این عکاس می‌گوید: من صدها عکس هوایی از حیات‌وحش در این منطقه گرفته بودم اما زمانی که بالگرد قصد بازگشت به محل اسکان ما را داشت در یک لحظه متوجه این مسئله شگفت‌انگیز و نادر شدم. بابی هاس که عکاس یک مجله مشهور است لحظه دیدن این فلامینگوها را یکی از بهترین لحظه‌های سال‌های عکاسی‌اش می‌داند. او می‌گوید این عکس آن قدر عجیب است که برخی ساخت آن را توسط رایانه دانسته‌اند.

خانه جدید برای ربات 60‌ساله

لندن: یکی از نخستین ربات‌های انسان‌نما پس از 60 سال به‌عنوان خانه جدیدش به یک موزه نقل مکان کرد. آقای تونی‌سیل، مهندس بازنشسته نیروی‌هوایی انگلیس این ربات را در سال 1950‌و با استفاده از بقایای یک بمب‌افکن ساخته بود اما تاکنون از آن در پارکینگ خانه‌اش نگهداری می‌کرد. این ربات که مدت کمی پس از پایان جنگ‌جهانی دوم ساخته شده است مانند انسان‌ها روی 2 پا راه می‌رود و می‌تواند کیسه خرید خانه را حمل کند.

آقای سیل که اکنون 78‌سال دارد نام این ربات را جورج گذاشته است و برای تهیه یک برنامه مستند آن را پس از روغنکاری از پارکینگ بیرون آورد. این ربات به وسیله کنترل ازراه دور فرمان‌ها را دریافت می‌کند و قرار است در موزه ملی رایانه در باکینگهام‌شایر نگهداری شود.

کد خبر 121528

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز