همشهری آنلاین: نفرات برتر مرحله مقدماتی شانزدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی(ص) معرفی شدند.

قرآن

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه قم، در مرحله مقدماتی شانزدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث طلاب غیرایرانی جامعة‌المصطفی(ص) در رشته قرائت منطقه افغانستان و ایران، کریم محسنی و محمداسحاق احمدی، در منطقه آفریقا، خمیس صادق آمباروکو و ابوبکر صلاتی بلو، در منطقه آسیای میانه، قفقاز، اروپا و آمریکا، الکین علی‌اف و عبدالغفار حسین‌اف، حائز رتبه‌های برتر شدند.

در منطقه آسیای عربی، شرقی و اقیانوسیه علی خفاجی، برهانی انصاری و جواد امین، همچنین در منطقه شبه قاره محمدالیاس اخلاقی و محمدافضل ایمانی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در رشته ترتیل، در منطقه افغانستان و ایران؛ سیدمرتضی علوی و سیدروح الله اصغری، در منطقه آفریقا، خمیس موسی کاکیمبو و محمد عبداللطیف حموده، در منطقه آسیای میانه، قفقاز، اروپا و آمریکا سیدثمرالدین صمداف و روح‌الله قلندراف، در منطقه آسیای عربی، شرقی و اقیانوسیه محمدکویتی و مهدی شریفی، در منطقه شبه قاره محمدحسین معتمدی و محمدجواد مخلصی حایز رتبه های برتر شدند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم احمداخلاقی و علیجان احسانی، میرزام الدین میرزا نظر و اسلام‌الدین گدایف و محمدتقی خان و مجتبی اختررضوی به ترتیب از مناطق افغانستان و ایران، آسیای میانه، قفقاز، اروپا و آمریکا و منطقه شبه قاره موفق به کسب رتبه‌های اول شدند.

در رشته حفظ 15 جزء، سیدحسین حسینی و سیدمهدی هاشمی، عبدالباسط سعدالله‌اف و آیت‌الله معین‌الله، حسن النخلی و محمدصادق جباری و محمد فرقان و محمد کاشف، حایز رتبه‌های ممتاز شدند و به مرحله نهایی راه یافتند.

در رشته اذان حسین قاسمی و سیدجواد علوی، احمدالشریف طبی، اسماعیل زالی و سلیمان گابا، النور علی‌اف و راحم فرج‌اف و صادق محلاتی و برهان‌الدین عمر و همچنین سیدتمجید حیدر و سیدعلی کرار جعفری موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

در رشته حفظ نهج‌البلاغه سیدمحمد جاویدمدقق و محمد جعفردانش، وادیم عباس قلی‌اف، جمشید

عثمان‌اف، حب‌الله نجفی، محمدحسین العبدالله، ساجدعلی ساجدی و محمدیوسف و در رشته دعا و مناجات سجادعظیمی، محمدباقر شجاعی، مصطفی رحیم‌زاده نوگزارالله ورد‌اف، صادق علی، عبدالله مکی، اظهرباقر خان و محمدیاسین مقدسی حایز رتبه‌های برتر شدند.

 

کد خبر 120732
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز