همشهری آنلاین: مسابقات نهایی قرآن کریم نیروی زمینی ارتش روز 30 آبان‌ ماه در رشته‌های مختلف قرآنی در اصفهان آغاز می‌شود.

قرآن

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، مسابقات نهایی قرآن کریم نیروی زمینی ارتش ویژه کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان روزهای 30 آبان‌ماه تا دوم آذرماه در رشته‌های مختلف قرآنی در اصفهان برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، ترجمه، مفاهیم، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ 25 جزء، حفظ کل قرآن کریم، اذان و حدیث برگزار می‌شود.

این مسابقات با حضور برگزیدگان مسابقات قرآن کریم مرحله منطقه‌ای این نیرو از 30 آبان‌ماه تا دوم آذرماه به مدت سه روز در شهر اصفهان در مرکز کشور برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این مسابقات در روز 30 آبان‌ماه برگزار می‌شود، همچنین اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان کشوری و لشگری همراه با اهداء جوایز ارزنده به سه نفر برگزیدگان هر رشته روز دوم آذرماه برگزار می‌شود.

مسابقات نهایی قرآن کریم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان دانشگاه‌های ارتش روزهای 29 آذر‌ماه تا دوم دی‌ماه به میزبانی نیروی زمینی ارتش و در ستاد این نیرو در لویزان برگزار می‌شود.

برگزیدگان این رقابت‌ها به مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که اردیبهشت‌ماه سال 1390 برگزار می‌شود، راه می‌یابند، همچنین میزبانی این مسابقات در بخش بانوان را وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برعهده دارد و میزبانی آقایان نیز بر عهده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است. 

کد خبر 121083
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز