چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک دهکده کوچک در آلمان که پس از بازنشسته شدن دکتر محلی‌شان در ماه سپتامبر بدون پزشک مانده است، برای جلب یک پزشک عمومی جدید به این روستا وعده نان،‌گوشت،‌گل،‌اصلاح سر و خانه مجانی به او داده است.

doctor cartoon

به گزارش رویترز نیکو راینگوف، که مغازه قصابی در دهکده لته در شمال غرب آلمان را می‌چرخاند،‌به دکتری به این اجتماع 2200 نفری بیاید، ناهار گوشتی مجانی و یک ضیافت تعارفی با غذاهای سوسیسی در هنگام باز کردن مطب وعده داده است.

او گفت: "همه می‌خواهند کار بکنند تا دکتری برای این روستا پیدا کنند. همه ما می‌خواهیم خوش‌آمدگویی گرمی از او بکنیم و مطمئن شویم که او در اینجا مانند خانه خودش احساس راحتی می‌کند. ما نیاز شدیدی به یک دکتر داریم، اما جلب دکتر به یک منطقه روستایی مشکل است."

ماریون فونک، که هتل محلی را به همراه شوهرش اداره می‌کند، به دکتری که به آن روستا بیاید تا زمانی که اقامت‌گاه دائم پیدا کند، اتاق رایگان در هتلش می‌دهد.

سایر سرویس‌هایی که این روستا برای جلب یک دکتر ارائه می‌کند شامل اصلاح سر در خانه بوسیله آرایشگاه محلی، نان‌های باگت تعارفی از نانوایی محلی و گل‌آرایی رایگان مطلب بوسیله گلفروش‌ محلی.

کد خبر 120459

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز