همشهری آنلاین: رییس جمهور امدادگران شجاع و داوطلبان ایثارگررا تجلی عشق،مهرورزی و خدمت بی منت به مردم دانست و گفت:تجلی کمال انسانی در خدمت بی پیرایه و بی منت به دیگران معنا پیدا می‌کند.

احمدی نژاد در مراسم هلال احمر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد روز دوشنبه در جمع جوانان، امدادگران و داطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: خمیر مایه خلق آفرینش، عشق ، مهرورزی و پایه خلق انسان ،لطف و محبت است.

رییس جمهور افزود:تجلی عشق و محبت ،خدمت به انسانهاست و این خدمت به هر میزان که صادقانه تر، بی پیرایه تر و بی منت تر باشد زیباتر و ارزشمندتر است.

رییس جمهور با تاکید براینکه عشق و خدمت حقیقی در خدمت نوع انسانها بدون توجه به رنگ ، نژاد و سلایق است،خاطرنشان کرد:جوانان هلال احمر عاشق خدمت به مردم و مومن به خدای متعال هستند و داوطلبان هلال احمر در حقیقت لباس عشق و خدمت به تن کرده اند.

دکتر احمدی نژاد گفت: به پوشیدن لباس امدادگری افتخار می کنم.

تقدیر رییس جمهوراز اولین شهیده امدادگر و ایثارگران جمعیت هلال احمر

رییس جمهور از مادر اولین شهیده جمعیت هلال احمر و نیز اولین جانباز امدادگر زن این جمعیت با اهدای لوح ،تقدیر کرد.

دکتر محمود احمدی نژاد در اجتماع جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از خانواده یک امدادگرشهید و سه تن از امدادگران فعال در سیل اخیر پاکستان نیز تقدیر کرد.

در این مراسم سه تن از ورزشکاران عضو جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از جمله بهداد سلیمی عضو تیم ملی وزنه برداری و قوی ترین مرد جهان، مدال های بین المللی خود را به رییس جمهور اهدا کردند.

در پایان این مراسم دکتر احمدی نژاد شبکه سراسری پیام کوتاه جوانان هلال احمر را افتتاح کرد

افتتاح نمایشگاه توانمندی های جدید جمعیت هلال احمر

دکتر محمود احمدی نژاد همچنین با حضور در مجموعه ورزشی آزادی نمایشگاه توانمندی های جدید جمعیت هلال احمر را تحت عنوان آمادگی مضاعف برای مهرورزی افتتاح کرد.

در این نمایشگاه دستاوردهای امدادی مانند قایق های نجات ،‌تجهیزات و لباس های اطفاء حریق ، خودروهای ارتباطاتی ، عملیاتی ، فرماندهی و خودروهای نجات تیپ یک و دو ، تجهیزات تخصصی اتاق بحران و ارتباطات ، تجهیزات نجات کوهستان و تجهیزات هیدولیک نجات، ‌تجهیزات جست و جو و نجات ،‌موتور سیکلت ها و آمبولانس های امدادی به نمایش گذاشته شده است.

قرار است این تجهیزات جدید امدادی در دفاتر مختلف جمعیت هلال احمر سراسر کشور توزیع شود.

شرکت در مراسم سوگند دو هزار نفر از مربیان پیشآهنگ هلال احمر، تقدیر از خانواده های ایثارگران جمعیت هلال احمر و سه تن از امدادگران برگزیده سیل اخیر پاکستان و سخنرانی در جمع برگزیدگان اعضای جمعیت هلال احمر سراسر کشور از برنامه های رییس جمهور در این مراسم است.

همچنین در این مراسم بانوان امدادرسان عملیات ویژه امدادرسانی و اجرای عملیات راپل فضایی را در سقف سالن اجرا می کنند و شبکه سراسری فرهنگی پیام کوتاه جوانان هلال احمر کشور نیز افتتاح شد

 

کد خبر 119700
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز