همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر مقابل ذوب آهن، فینالیست لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید.

لیگ برتر دهم

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت 16:30 در حضور حدود 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

گل‌های پرسپولیس را در دقیقه 18 هادی نوروزی و محمد نوری در دقیقه 84 به ثمر رساندند.
همچنین ضربه پنالتی امیرحسین فشنگچی در دقیقه 63 توسط شهاب گردان مهار شد.
قضاوت این مسابقه به عهده سعید مظفری‌زاده بود که به محمدرضا خلعتبری، قاسم حدادی‌فر، شهاب گردان و سیدمحمد حسینی از ذوب آهن و مازیار زارع از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

علی احمدی با خطا در محوطه جریمه در دقیقه 60 روی هادی نوروزی با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.
پرسپولیس با این پیروزی 21 امتیازی شد، اما به دلیل اختلاف گل کمتر نسبت به استقلال در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. ذوب آهن نیز با وجود این شکست، همچنان با 24 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی حضور دارد.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، علیرضا محمد، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، حمیدرضا علی‌عسگر، امیرحسین فشنگچی (1+90 - محمد پروین)، حسین بادامکی (68 - تیاگو)، مازیار زارع، محمد نوری، هادی نوروزی (4+90 - مجتبی شیری) و غلامرضا رضایی
سرمربی: علی دایی

ترکیب ذوب آهن:
شهاب گردان، سیدمحمد حسینی، حسین ماهینی (78 - محمد قاضی)، علی احمدی، فرشید طالبی، قاسم حدادی‌فر، اسماعیل فرهادی، شاهین خیری، ایگور کاسترو (70 - جلال رافخایی)، مهدی رجب زاده (65 - محمد صلصالی) و محمدرضا خلعتبری
سرمربی: منصور ابرهیم‌زاده

کد خبر 119168
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز