همشهری آنلاین: تیم فوتبال ذوب آهن ایران با برتری مقابل الهلال عربستان به دیدار نهایی هشتمین دوره مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا راه پیدا کرد.

ذوب آهن

شاگردان منصور ابراهیم زاده در دیدار برگشت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان نتیجه بازی رفت را تکرار کرده و با شکست یک بر صفر تیم عربستانی حریف سئونگنام کره جنوبی در دیدار پایانی این رقابت‌ها شدند.

ذوب آهن که دیدار رفت در اصفهان را با تک گل قاسم حدادی فر به سود خود به پایان برده بود، در بازی برگشت با تک گل ایگور کاسترو در دقیقه 55 پیروزی یک بر صفر بازی رفت را تکرار کرد و با شایستگی راهی دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا شد.

مردان اریک گرتس در بازی برگشت به قضاوت روشن ایرماتف از ازبکستان انجام شد، از دقیقه 71 ده نفره بازی می کردند. لی یونگ پیو، بازیکن سرشناس کره‌ای الهلال با خطای غیر ورزشی روی محمد رضا خلعتبری در کناره های میدان با کارت قرمز مستقیم داور ازبک بازی رو به رو و مجبور به ترک زمین بازی شد.

zoubahan alhelal

به این ترتیب ذوب آهن در دیدار پایانی به دیدار سئونگنام از کره جنوبی خواهد رفت که با کنار زدن الشباب دیگر تیم عربستانی راهی به فینال توکیو راه یافت.

در دیدار برگشت دو تیم که در کره جنوبی انجام شد، میزبان شکست 4 بر 3 بازی رفت را با یک گل جبران کرد و با نتیجه 4 بر 4 و به کمک گل زده در خانه حریف راهی دیدار پایانی شد.

دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ژاپن در توکیو انجام خواهد شد.

کد خبر 118859
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز