در تمرین روز گذشته پرسپولیس هیچ خبری از سکوت نبود. بعد از شکست این تیم مقابل استقلال، فضای تمرینات تیم سرخپوش تهرانی تحت‌تأثیر دربی قرار گرفته بود و بازیکنان، شادابی همیشگی را نداشتند.

فوتبال

صبح سه‌شنبه اما همه چیز تغییر کرد و علی دایی به محض ورود به زمین سر شوخی را با چند نفر از شاگردانش باز کرد تا فضای تمرین پرسپولیس پس از چند روز به کلی تغییر کند. پیش‌بینی‌ها حکایت از این داشت که پرسپولیس بعد از شکست مقابل استقلال وارد بحران شود ولی شاگردان دایی بعد از این باخت، ابتدا تیم ضعیف نفت محمودآباد را در جام حذفی از پیش رو برداشتند و غروب دوشنبه هم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا را شکست دادند.

این برد پرسپولیس زمانی با ارزش جلوه داده شد که آنها صدرنشین لیگ و تیم پر قدرتی مثل ذوب‌آهن را مغلوب کردند؛ تیمی که به‌نظر دایی بهترین تیم 5 سال اخیر فوتبال ایران است. پرسپولیس با این برد تا حدودی بحران را پشت سر گذاشت و با این نتیجه رقابت مدعیانی مثل ذوب آهن، استقلال، سپاهان و پرسپولیس وارد مرحله جدیدی شد.

وضعیت مبهم رضایی

شیث رضایی بعد از شکست پرسپولیس در دربی، با تصمیم دایی اخراج شد و همچنان اخبار متفاوتی در مورد وضعیت این بازیکن شنیده می‌شود. چند روز پیش بود که محمود خوردبین سرپرست این تیم از احتمال بازگشت رضایی خبر داد ولی موضوع پیچیده‌تر از آن است که تکلیف این بازیکن به‌زودی مشخص شود. دایی به هیچ عنوان راضی به بخشیدن شیث نیست ولی سرپرست موقت باشگاه دوست دارد که این بازیکن به تمرینات برگردد.دایی در مورد وضعیت شیث گفت:«من تصمیم خودم را در مورد او گرفته‌ام و بعد از دربی هم حرف هایم را در این مورد زدم. رضایی فعلا استراحت می‌کند ولی باید یک جلسه بگذاریم تا همه چیز مشخص شود.»

از نحوه حرف‌های دایی کاملا مشخص است که او دوست ندارد مدافع پرحاشیه تیمش را ببخشد و حتی در جلساتی که با سرپرست موقت باشگاه داشته، از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده است. در این میان سرپرست موقت باشگاه مخالف اخراج رضایی است و در این چند روز تلاش زیادی کرده تا نظر دایی را عوض کند. او و دایی در این مورد با یکدیگر اختلاف نظر دارند و همین موضوع وضعیت مبهمی را در مورد سرنوشت شیث در پرسپولیس به‌وجود آورده است.

اعتراض دایی به استقلال

گل سالم پرسپولیس در دربی همچنان سوژه رسانه‌های ورزشی است و این موضوع هنوز هم دایی را آزار می‌دهد.نکته جالب توجه اما این است که دایی پس از گذشت چند روز در مورد حرف‌های فتح‌الله‌زاده سرپرست موقت استقلال که قهرمانی دایی با سایپا را زیر سؤال برده بود واکنش نشان می‌دهد.

او می‌گوید: «فتح‌الله‌زاده بهتر است راجع به تیم خودش صحبت کند. آن سال که در سایپا بودم تیم ما بحق قهرمان شد. ما در بازی آخر مقابل مس قهرمان شدیم که با 2گل این تیم را شکست دادیم، ناداوری‌ هم در کار نبود. خود من وقتی می‌خواهم درباره داوری حرف بزنم سعی می‌کنم قبلش با کارشناسان حرف بزنم اما دوستان خیلی راحت درباره آفساید و فیلم بازی حرف می‌زنند و جدیداً‌ هم از فتوشاپ استفاده می‌کنند تا گل سالم ما را خراب کرده و حرفشان را به کرسی بنشانند.

وقتی هم معلوم می‌شود این عکس تقلبی بوده، می‌گویند از سایت‌ها برداشته‌ایم درحالی‌که آنها این عکس را در صفحه اول روزنامه‌شان کار کرده بودند.»دایی در مورد داوری دربی و بازی استقلال و تراکتورسازی تاکید می‌کند: «در این فوتبال خیلی چیزها می‌شود نشان داد و نمونه‌اش 2بازی اخیر استقلال است که از باخت فرار کردند، جالب این است که آنها خودشان را به مظلومیت می‌زنند. از زمانی که سرمربی شدم خیلی‌ها به من گفتند که برویم با داوری لابی کنیم ولی زیر بار این حرف نرفتم چون اعتقاد دارم وقتی در فوتبال سالم باشی در زندگی هم می‌توانی سالم زندگی کنی.»

کد خبر 119258

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز