یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از احتمال ممنوع المصاحبه شدن سرمربی پرسپولیس خبر داد.

علی دایی

حسین عبداللهی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: علی دایی و محمد مایلی‌کهن پیش از این به دلیل مصاحبه‌هایی که انجام داده بودند هر کدام به پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند و هر دو مربی نیز به این رای اعتراض کردند که کمیته استیناف رای هر دو نفر کمیته انضباطی را تایید کرد.

وی ادامه داد: علی دایی در مصاحبه‌های اخیر خود اتهام‌هایی را متوجه مسئولان فدراسیون فوتبال کرده که پرونده این مصاحبه‌ها در کمیته انضباطی در حال رسیدگی است تا رای صادر شود. در این مواقع معمولا کمیته انضباطی رای بر ممنوعیت مصاحبه می‌دهد و اگر فرد مورد نظر از این رای استنکاف کند با محرومیت از همراهی تیم مواجه می‌شود.

 عضو کمیته انضباطی تاکید کرد: در مورد دایی نیز در حال بررسی پرونده هستیم و رای او که احتمالا همین ممنوعیت مصاحبه است صادر خواهد شد اما اگر سرپیچی کند می‌توانیم او را از همراهی پرسپولیس نیز محروم کنیم و این میزان محرومیت دیگر مدت ندارد و تا رسیدگی کامل به پرونده فرد متخلف محروم می‌شود.

عبداللهی تصریح کرد: در حال حاضر عباس مرادی سرپرست صبای قم را از انجام مصاحبه محروم کرده‌ایم و اگر ایشان از این موضوع استنکاف کند قطعا با محرومیت از همراهی صبا مواجه خواهد شد.

کد خبر 120180
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز