همشهری آنلاین: حبیب کاشانی پس از شکست پرسپولیس برابر مس کرمان با عذرخواهی از هواداران تیمش گفت زنجیره‌ای بودن اشتباهات داوری ما را نگران کرده است.

حبیب کاشانی پرسپولیس

به گزارش ایسنا، سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان این بازی گفت: "از هواداران عذرخواهی می‌کنم چون منتظر بودند با این برد و قبل از جام حذفی در صدر جای بگیریم ولی متاسفانه این اتفاق نیافتاد. البته نباید فراموش کرد که ما با وجود ده نفره شدن در نیمه دوم بازی قابل قبولی را ارائه دادیم."

 کاشانی در مورد داروری این بازی نیز گفت: "چون من اطلاعات کافی در مورد داوری ندارم پس اظهارنظر کارشناسی هم نمی‌توانم بکنم اما بعد از بازی با ملوان و استقلال همه چیز گویاست و کمیته داوران باید اقدامی انجام دهد. مثلا در بازی با ملوان یک پنالتی به سود ما گرفته نشد و محمد نوری نیز باید اخراج می‌شد. در بازی با استقلال هم همان صحنه گلی که آفساید نبود در نتیجه تاثیر مهمی داشت."

 حبیب کاشانی افزود:" در مورد برخی از تصمیم‌های این بازی هم شائبه‌هایی وجود داشت و امیدوارم هتریک داوری به چهار تبدیل نشود. واکنش کمیته داوران درباره اشتباهات داوری این شائبه را که اختلاف فدراسیون و دایی باعث این اشتباهات می‌شود را از بین می‌برد. زنجیره‌ای بودن اشتباهات داوری ما را نگران می‌کند. امیدوارم این موارد باعث نشود که در بازی‌های آینده بازیکنان پرسپولیس خود را از پیش باخته بدانند."

کاشانی در مورد حکم ممنوع المصاحبه شدن علی دایی نیز گفت: "به نظر من سو نیتی در این باره وجود ندارد اما همیشه باید میان اتفاقی که می‌افتد و حکمی که صادر می‌شود تناسب وجود داشته باشد."

کد خبر 120496
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز