همشهری‌آنلاین: هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر با 6 مسابقه پی‌گیری شد که در مهم‌ترین آنها استقلال تیم راه‌آهن را شکست داد و صدر نشین شد و سپاهان از سد تراکتور سازی گذشت تا در رده دوم جدول قرار گیرد.

فوتبال لیگ

استقلال تهران در هفته سیزدهم با گل از راه دور میلاد میداوودی توانست یک بر صفر از حریف خوب خود، راه‌آهن شهر ری بگذرد و به صدر جدول برسد.

اگر چه اکثر زمان بازی در اختیار راه‌آهنی‌ها بود اما این آبی‌پوشان بودند که روی ضربه از راه دور فرواردشان توانستند امتیاز کامل این بازی را بدست آروند تا بدون احتساب بازی روز آینده ذوب‌آهن به صدر جدول برسند.

در ادامه مسابقات این هفته، سپاهان اصفهان که آرام آرام اوج می‌گیرد توانست با یک گل از سد تراکتور سازی تبریز بگذرد تا موقتا خود را به رده دوم جدول برساند.

در همدان تیم پاس تنها توانست یک امیتاز در مصاف با ملوان انزلی کسب کند. این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

مس کرمان نیز که در حال اوج‌گیری دوباره است توانست تیم صبا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. بازی نفت‌ تهران با سایای کرج برده‌ای نداشت و دو یتم به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

پیکان قزوین نیز که در انتهای جدول جا خوش کرده‌ است توانست به سومین پیروزی خود در این لیگ حاضر برسد. این تیم توانست با نتیجه یک بر صفر از سد صنعت نفت آبادان بگذرد

کد خبر 119405
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز