همشهری آنلاین: حسین هدایتی گفت: بدهی‌های باشگاه راه‌آهن ارتباطی به من ندارد و فقط برای امتیاز تیم پول می‌دهم.

 حسین هدایتی در گفت‌وگو با فارس، درباره خرید سهام باشگاه راه‌آهن عنوان کرد: پس از اینکه متوجه شدیم قرار است راه‌آهن از طریق فرابورس به فروش برسد با شرکا جلسه‌ای تشکیل دادیم و پس از گفت‌وگوی فراوان به این نتیجه رسیدیم که نسبت به خریداری این تیم باریشه و مردمی اقدام کنیم.

 وی افزود: در چند روز گذشته مراجعاتی داشتیم تا تمام زوایای کار را بررسی کنیم اما متأسفانه آقایان پاسخ روشنی درباره برخی مسائل مخصوصا بدهی‌های این تیم نمی‌دهند. در این باره دو رقم بدهی به ما اعلام کردند، یکی می‌گوید 4 میلیارد و 700 میلیون تومان و دیگری می‌گوید 6 میلیارد و 700 میلیون تومان که با توجه به فاصله ارقام،‌ این اختلاف جای سؤال دارد.

 هدایتی تصریح کرد: قرار است با حضور در فرابورس امتیاز راه‌آهن را بخرم و قرار نیست بابت بدهی چمن ورزشگاه، ساختن ساختمان و فضای سبز باشگاه راه‌آهن که در فصل گذشته تسویه حساب نشده، پولی پرداخت کنم. سال گذشته هر اتفاقی که افتاده به امسال ربطی ندارد. من آماده‌ام امتیاز راه‌آهن را بخرم اما به بدهی‌های این تیم که از گذشته مانده هیچ کاری ندارم.

 مالک باشگاه استیل‌آذین اظهار داشت: امیدوارم یک نفر پیدا شود و تکلیف ما را روشن کند در غیر این صورت برای خرید تیم راه‌آهن در فرابورس شرکت نخواهم کرد. من دوست دارم شفاف‌سازی و میزان بدهی‌ها و موارد دیگر مشخص شود تا بعدا حرف و حدیثی پیش نیاید.

 وی در پایان درباره توافق با علی دایی و چند ملی‌پوش گفت: اگر امتیاز راه‌آهن را بخرم صحبت‌های لازم را خواهم گفت. اگر این تیم خریداری شود خبرهای خوشی خواهیم داشت.

کد خبر 139863
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز