همشهری‌آنلاین: استیل آذین در آغاز هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از بحران خارج شد، پیروزی شکست خورد و سپاهان برابر راه آهن متوقف شد.

league

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز با برگزاری 4 دیدار آغاز شد.

در تبریز تراکتورسازی و پرسپولیس برابر یکدیگر قرارگرفتند که تیم میزبان با گلزنی کرار جاسم در دقیقه 26 از روی نقطه پنالتی توانست پرسپولیس را شکست دهد تا علی دایی چهارمین شکست پیاپی خود را تجربه کند.[پرسپولیس مغلوب تراکتور سازی شد] تیم تبریزی پس از 17 سال توانست از سد پرسپولیس عبور کند.

در این نیمه خداداد افشاریان، داور بازی به حمیدرضا علی‌عسگر، مازیار زارع، حسین بادامکی و هادی نوروزی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. وی در دقیقه 64 کرار جاسم را از زمین بازی اخراج کرد.

تراکتورسازی با این پیروزی با 28 امتیاز به مکان پنجم جدول رده بندی صعود کرد و پرسپولیس با 27 امتیاز به مکان ششم سقوط کرد.

تیم‌های استیل‌آذین و فولاد خوزستان در ورزشگاه دستگردی برابر هم صف‌آرایی کردند که در این مسابقه استیل‌آذین با گلزنی سیاوش اکبر‌پور در دقایق 34 و 65 از روی نقطه پنالتی، در مقابل تک گل فولاد که توسط باکاری دیاکیته در دقیقه 70 به ثمر رسید، با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت.

استیل‌آذین با این پیروزی توانست اولین 3 امتیازی این فصل را با علی پروین، رئیس سازمان این باشگاه و محمد خاکپور، سرمربی خود جشن بگیرد.

قضاوت این دیدار برعهده علیرضا فغانی بود. وی به مهرداد جماعتی، جابا مجیری، رضا نوروزی، سیامک سرلک از فولاد خوزستان و امیر شاپورزاده از استیل‌آذین کارت زرد نشان داد و در دقیقه 65 رضا معقولی از فولاد را با کارت قرمز جریمه و از زمین بازی اخراج کرد.

در دیگر بازی همزمان سپاهان و راه‌آهن شهرری در اصفهان برابر هم قرار گرفتند که شاگردان تارتار در دقیقه 16 با گل امین متوسل‌زاده از حریف خود پیش افتادند و نیمه اول را با برتری به رختکن رفتند اما در نیمه دوم شاگردان امیر قلعه‌نویی در دقیقه 50 توسط جلال حسینی توانستند بازی را به تساوی بکشانند. این پایان کار نبود و بار دیگر بهادر عبدی در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی گل دوم راه‌آهن را به ثمر رساند ولی سپاهان اجازه نداد این خوشحالی زیاد دوام داشته باشد و در دقیقه 73 توسط محسن بنگر، مدافع خود بازی را بار دیگر به تساوی کشاند و بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

البرز حاجی‌پور، داور مسابقه به حسین کوشکی بازیکن راه‌آهن کارت زرد نشان داد. وی امید ابراهیمی از سپاهان را در دقیقه 70 از زمین بازی اخراج کرد.

دیدار تیم‌های نفت تهران و ملوان بندرانزلی نیز که در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

قضاوت این دیدار برعهده ایرج ساعدی بود. وی به محسن مسلمان و پژمان نوری از ملوان کارت زرد نشان داد

کد خبر 122768

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز