همشهری آنلاین: علی دایی با قدردانی از مدیریت، بازیکنان و هواداران پرسپولیس گفت نمی‌‌توانم به این تیم کمک کنم و استعفا می‌دهم

 به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست سنگین 4 بر یک برابر صبا از سرمربی‌گری پرسپولیس استعفا کرد [پرسپولیس باز هم باخت؛ این‌بار به صبا] و در نشست خبری پس از بازی گفت: ما اصلا خوب نبودیم. اما معتقدم بازیکنان پرسپولیس توانمندی‌های زیادی دارند. من با باشگاه پرسپولیس قطع همکاری می‌کنم و تصمیمم را هم به طور جدی گرفته‌ام، فکر می‌کنم در این شرایط نمی‌توانم به این تیم کمک کنم. من برای خدمت به این تیم و کمک آمده بودم اما اکنون که فکر می‌کنم حضورم فایده‌ای برای این تیم ندارد، از این تیم می‌روم.

 وی افزود از تمام طرفداران این تیم ممنونم که در این مدت من را تحمل کردند. پرسپولیس نتیجه نمی‌گیرد و آن‌ها شعار می‌دهند و حق دارند. آخر چند بازی را باید باخت؟! با تعداد باخت‌های زیادی که ما داشتیم باید بدتر از این‌ها را امروز می‌شنیدم. من دست تک تک هواداران را می‌بوسم و امیدوارم پرسپولیس در تعطیلات پیش رو بتواند با آمادگی خوبی با کادر فنی جدیدش برسد.

 دایی با بیان این که دلیل ناکامی پرسپولیس را تنها مسائل فنی می‌داند، ادامه داد: عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس به خاطر مسائل فنی است و من هم مسوول مستقیم فنی این تیم هستم که تمام این شکست‌ها را به گردن می‌گیرم. بازیکنان من که نمی‌خواستند ببازند، امثال دایی‌ها می‌آیند و می‌روند. به هیچ وجه نمی‌توانم قبول کنم که پرسپولیس در یک بازی خانگی هیچ کار ساده‌ای انجام ندهد و مثل آب خوردن گل بخورد. این یعنی کار فنی تیم ایراد دارد.

 دایی گفت: منتظر قبول یا عدم قبول استعفایم نمی‌مانم، فردا (دوشنبه) استعفایم را به صورت کتبی به سرپرست باشگاه ارائه می‌دهم تا دست‌شان باز باشد هر کسی را می‌خواهند بیاورند و هیچ تبعات مالی گریبانگیر پرسپولیس نخواهد بود. من تمام سعی‌ام را در پرسپولیس برای موفقیت این تیم انجام دادم اما شاید نهایت توان من همین است. شاید اگر امثال علی دایی در فوتبال ایران نباشند، برایش بهتر باشد.

 سرمربی مستعفی پرسپولیس با تاکید بر این که هیچ توطئه‌ای در به وجود آمدن این شرایط در کار نبود، گفت: من بازیکنان باشرفی در پرسپولیس داشتم. آن‌ها همه کار برای پرسپولیس انجام دادند و زحمتشان را کشیدند اما متاسفانه نتیجه نگرفتیم.

 دایی با بیان اینکه فضای امروز استادیوم در مقایسه با روزی که تیم ملی برابر عربستان باخت و دایی از سرمربی گری تیم ملی برکنار شد به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، گفت:‌ به هیچ وجه حسی را که امروز دارم با حسی که در آن روز داشتم نداشتم. الان حس دیگری دارم و فکر می‌کنم بهتر است نباشم. شرایط آن زمان فرق می‌کرد و نمی‌توانیم آن‌ها را مقایسه کنیم. با تمام وجودم از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی می‌کنم و شرمنده‌ام که باعث ناراحتی‌شان شدم. من هیچ چیزی را نمی‌خواهم توجیه کنم. در زندگی ورزشی‌ام ممکن است در چنین شرایطی قربانی ناکامی‌ها شده باشم اما اکنون خودم تصمیم به جدایی می‌گیرم تا فردا روز دوباره قربانی نشوم. از پرسپولیس می‌روم تا این تیم به آرامش برسد، شاید فوتبال با نبودن دایی‌ها بهتر شود.

 وی با بیان این که این جمله‌اش به منزله خداحافظی از دنیای مربی‌گری فوتبال نیست گفت: به هیچ وجه از دنیای مربی‌گری فوتبال خداحافظی نمی‌کنم اما الان در شرایطی هستم که فکر می‌کنم باید بروم.

 وی از حمایت‌های حبیب کاشانی تشکر کرد و گفت: مدیریت همیشه از من حمایت کرده و ما هیچ وقت تنها نبودیم و هیچ مشکلی نداشتیم.

 دایی همچنین گفت: چهار روز برای این بازی کار کرده بودیم. روی گل‌هایی که خوردیم بارها به بازیکنانم تذکر داده بودم. آن‌ها در تمرین‌ها عملکرد موفقی داشتند. ما اصلا در بحث آفساید گیری مشکلی نداشتیم. همیشه پیش از بازی‌ها تذکرات فنی را به آن‌ها می‌دهم. اما به هر حال نتیجه نگرفتیم و من شرافت بازیکنانم را نمی‌فروشم و تمام مسوولیت شکست را بر گردن می‌گیرم.

 وی افزود: 5 شکست متوالی در تاریخ بازی‌های پرسپولیس بی‌سابقه بوده است و طبیعی است شما هم منتظر استعفای من بودید. استعفا دادم تا کسی نگوید دایی در پرسپولیس به دنبال پول است. می‌توانید از مسوول مالی باشگاه هم بپرسید و او تایید می‌کند که من کمترین دریافتی را در مدت کاری‌ام داشته‌ام.

کد خبر 123509
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز