سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست باشگاه استقلال ضمن حمایت از سرپرست پرسپولیس و سرمربی این تیم گفت در جریان مسابقه خداحافظی کریم باقری، دو بازیکن استقلال نیز خداحافظی خواهند کرد.

به گزارش مهر، علی فتح الله زاده در حاشیه بازدید بن همام از کمپ تیم‌های ملی در خصوص نشست مدیران دو باشگاه سرخابی با علی سعیدلو گفت: ما نتایج خوبی گرفته‌ایم اما علی سعیدلو به عنوان رئیس مجمع حق دارد در مورد نتایج تیم با مدیران و سرپرستان دو باشگاه دیدار و گفتگو کند.

 وی در خصوص خبر احضارش به این جلسه که باعث ناراحتی اش شده بود تاکید کرد: این شائبه ای بود که بوجود آمد خود دکتر سعیدلو هم در این نشست تاکید کرد لفظ خوبی برای دعوت از دو سرپرست باشگاه استقلال و پرسپولیس به کار برده نشده بود و این سوء تفاهمی بود که برطرف شد.

 سرپرست باشگاه استقلال همچنین تاکید کرد: رئیس مجمع همچنین گفت اگر فکر می‌کنید دو تیم استقلال و پرسپولیس مشکلاتی دارند به من بگویید تا آنها را حل کنیم و این دو تیم همانند گذشته با اقتدار بتوانند در مسابقاتشان به میدان بروند. استقلال و پرسپولیس طرفداران زیادی دارند که با پیروزی هایشان خوشحال و با شکست آنها ناراحت می‌شوند به همین دلیل باید بتوانند در مسابقات نتایج خوبی را کسب کنند.

 وی در مورد تصمیم حبیب کاشانی در خصوص بازگرداندن علی دایی به تیم پرسپولیس گفت: بعضی مواقع تیم‌ها خوب بازی می‌کنند و نتیجه نمی‌گیرند انصافا من خودم برای علی دایی ناراحتم آنها در چند بازی حتی نسبت به ما بهتر بازی کردند اما در نهایت نتوانستند نتیجه لازم را کسب کنند.

 فتح‌الله زاده در این خصوص اضافه کرد: به نظر من بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود در مسابقات به میدان می‌روند تا بتوانند با شکست دادن حریفان به دایی و پرسپولیس کمک کنند. همین بازی احساسی باعث می‌شود نظم تیمی آنها را به هم ریخته و روی ضد حملات گلهای راحتی دریافت کنند که امیدوارم مشکل آنها به زودی برطرف شود.

 وی همچنین تاکید کرد: اقدام حبیب کاشانی کار درستی بود زیرا علی دایی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و مربی شجاع با جسارتی است. بازگرداندن دایی اقدام خوبی است زیرا وی می‌تواند در ادامه مسابقات پرسپولیس را از این وضعیت نجات دهد.

 سرپرست باشگاه استقلال افزود: قطعا هر زمان دو تیم پرسپولیس و استقلال در اوج باشند تیم ملی می‌تواند با روحیه مضاعف که پیش رو دارد به میدان برود.

 وی در خصوص آخرین وضعیت جذب حوار ملا محمد و اختلافی که این بازیکن بین دو باشگاه استقلال و پرسپولس بوجود آورده است، گفت: مشکل کاشانی و باشگاه پرسپولیس نیستند و من گفته ام بهتر است او به ایران بیاید تا در حضورش این مشکل را راحت تر حل کنیم اما خودش نمی‌آید و تقاضای پول بیشتری دارد که ما زیر بار این مسئله نمی‌رویم.

 خبرنگاری پرسید به نظر می‌رسد حوارمحمد گفته ممکن است با حضور در استقلال فرصت حضور در تیم ملی عراق را از دست بدهد که فتح الله زاده در این خصوص گفت: اینها به نظرم بهانه است زیرا ما بازیکنانی داریم که در کشورهای دیگر بازی می‌کنند و به تیم ملی ایران دعوت می‌شوند او باید به ایران بیاید و هر چه زودتر مشکلش را حل کند.

 وی در پایان در مورد برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس برای خداحافظی کریم باقری گفت: طی هماهنگی‌هایی که با حبیب کاشانی داشته ایم قرار است این دیدار برای خداحافظی کریم باقری و یکی دو بازیکن باشگاه استقلال برگزار شود البته در نشست کمیته فنی ناصر حجازی و سایر اعضا در خصوص نام این یکی دو بازیکن استقلال به جمع بندی می‌رسند و نام آنها را اعلام می‌کنند در حال حاضر پیشنهاد برگزاری این دیدار برای روز 24 دی ماه بوده که امیدوارم مشکلی برای برگزاری آن پیش نیاید.

کد خبر 123745
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز