دور جدید تمرینات استقلال در حالی روز جمعه آغاز شد که چند بازیکن این تیم از جمله مجتبی جباری، فرزاد آشوبی، آرش برهانی، امیرحسین صادقی، محمد محمدی و سید مهدی سیدصالحی غایب بودند.

پرویز مظلومی

این موضوع ناراحتی کادر فنی آبی‌ها را به همراه داشت؛ این در حالی بود که از جمع غایبان تمرین روز جمعه فقط برهانی و آشوبی به جمع آبی پوشان اضافه شدند تا عصبانیت پرویز مظلومی بیشتر شود. برخی بازیکنان مثل برهانی تصور می‌کردند تمرین ساعت 10:30 برگزار می‌شود درحالی‌که تمرین قرار بود ساعت 9 آغاز شود و همین موضوع باعث شد این بازیکن با تأخیر 35 دقیقه‌ای به محل تمرین برسد.

او دقایقی با مظلومی درخصوص غیبتش در تمرین روز جمعه صحبت کرد، در ضمن آشوبی هم که جمعه در تمرین شرکت نکرده بود در کنار سایر بازیکنان حضور پیدا کرد. در این میان مظلومی هم دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست تا زمان اردوی ترکیه، نظم و انضباط را در دستور کار خود قرار دهند. نکته قابل توجه اما غیبت دوباره صادقی، جباری، سید صالحی و محمدی بود که بنا به دلایل گوناگون در تمرین حضور نداشتند.

غیبت عجیب جباری

جباری هافبک مصدوم استقلال که یکی از بازیکنان غیرقابل پیش‌بینی فوتبال ایران محسوب می‌شود، هنوز خودش را به تیم معرفی نکرده و همین موضوع باعث عصبانیت استقلالی‌ها شده است. این در حالی است که تمرینات آبی‌پوشان از روز جمعه آغاز شده ولی جباری که دچار مصدومیت شده است، خودش را به کادرفنی و کادر پزشکی معرفی نکرد و در تمرینات 2روز اخیر غیبت داشت.

جباری در حالی خودش را به استقلالی‌ها معرفی نکرده که گویا در مسافرت خارج از کشور به سر می‌برد و در 10 روز اخیر هیچ تماسی با مسئولان، کادرفنی و کادر پزشکی باشگاه نداشته است. این موضوع عصبانیت شدید فتح‌الله‌زاده و مظلومی را به همراه داشته و آخرین اخبار حاکی از آن است که به‌دلیل غیبت غیرموجه و اینکه کادرفنی را در جریان غیبت‌های خود نگذاشته است، شاید با جریمه مالی مواجه شود. باید منتظر ماند و دید که بعد از آفتابی شدن هافبک همیشه مصدوم استقلال چه اتفاقاتی خواهد افتاد، در ضمن سرمربی استقلال هم در مورد بی‌انضباطی جباری موضع گرفته و از این وضعیت اظهار نارضایتی کرده است.

مظلومی در مورد غیبت جباری در تمرین استقلال می‌گوید: «چند روزی است که از جباری بی‌خبریم. مجتبی بازیکن خوب و آماده‌ای است و برای ما هم قابل احترام است اما درصورتی که تا امروز خود را به ما معرفی نکند، او را در اختیار باشگاه قرار می‌دهیم تا درخصوص این بازیکن تصمیم‌گیری‌های لازم صورت بگیرد. جباری جزو بازیکنانی است که ما روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم و لازم است این بازیکن در تمرینات حاضر شود.»

غیبت‌های هماهنگ شده

محمدی دروازه‌بان استقلال از تعطیلی تمرینات این تیم استفاده کرد و برای استراحت راهی خارج از کشور شد. او قرار بود از روز جمعه در تمرینات استقلال حاضر شود ولی دروازه‌بان استقلال یکی از غایبان تمرین بود و دیروز هم در جمع آبی پوشان حضور نداشت. ظاهرا محمدی برای بازگشت به ایران دچار مشکل شده و در تماس با کادرفنی استقلال این موضوع را به آنها اطلاع داده است. ترابپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال‌ در مورد غیبت محمدی در تمرینات این تیم می‌گوید: «مشکلی در این زمینه وجود ندارد؛ چرا که غیبت محمدی هماهنگ شده است و او دچار مشکلاتی شده و نتوانسته سر موقع در تمرینات حاضر شود. محمدی به احتمال فراوان امروز یا فردا با استقلال تمرین خواهد کرد.»

سید صالحی دیگر بازیکن غایب استقلال در مورد غیبتش می‌گوید:« من قبل از غیبتم با آقای پورحیدری تماس گرفتم و این موضوع را به او اطلاع دادم و عدم‌حضورم در تمرینات موجه بود. در تعطیلی تمرینات من به کلینیک باشگاه می‌رفتم و کار با وزنه انجام می‌دادم، در ضمن بعدازظهرها هم کار با توپ می‌کردم. در تماسی که با آقای پورحیدری داشتم، خواستم که استراحت کنم و این موضوع هماهنگ شده بود.»

آشوبی هم در مورد غیبتش در تمرین جمعه می‌گوید:«من در این مورد با سرمربی تیم حرف زدم و دلیلی ندارد که دلایل غیبتم رسانه‌ای شود.مطمئنا باشگاه هم قوانین انضباطی خودش را دارد و اگر هم جریمه شوم، اعتراضی نخواهم کرد.»

کد خبر 124652

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز