یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران در یک بازی کم رمق شکست سنگین 4 بر یک مقابل فولاد را به کارنامه خود اضافه‌ کرد.

استقلال فولاد

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال تهران در شرایطی به مصاف تیم خوزستانی رفت که هر دو تیم از وجود تعدادی از بازیکنان کلیدی خود محروم بودند اما در این میان این شاگردان جلالی بودند که توفانی و پر صلابت بازی را آغاز کردند که حاصل آن 4 گل در یک نیمه بود، نتیجه‌ای که استقلال هرگز با آن مواجه نشده بود تا بدین ترتیب یک رکورد در تاریخ بازی‌هایش به جای بگذارد.

فولاد خوزستان پس از اینکه در دقیقه 10 یک فرصت مناسب را از دست داد در دقیقه 15 با خطای عمران زاده روی مهاجم این تیم صاحب ضربه پنالتی شد. این ضربه را سیامک سرلک به گل تبدیل کرد.

در ادامه بار دیگر این شاگردان جلالی بودند که توانستند در دقیقه 32 توسط آرش افشین به گل برسند. فولادی ها به حملات خود ادامه دادند و این بار در دقیقه 35 توسط رضا نوروزی به گل رسیدند.

در حالی که فولاد دست از حمله بر نمی داشت در دقیقه 38 علی حمودی گل چهارم وارد دروازه استقلال کرد. فولادی ها در دقایق پایانی نیمه اول یک توپ نیز به تیرک زدند.

فولاد نیمه دوم ترسو نشان داد و عطشی برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر از خود نشان نداد و این مهم باعث شد که علاوه بر بازی بی‌رمق استقلال، فولادی‌ها نیز یک بازی ایستا از خود به نمایش بگذارند. در این نیمه نیز استقلال درحالی که برنامه چندانی برای تغییر نداشت در دقیقه 63 با خطا روی شریفات صاحب ضربه پنالتی شد و این ضربه را فرزاد آشوبی به گل تبدیل کرد تا استقلال هم 4 بر یک ببازد.

قضاوت مسابقه بر عهده مسعود مرادی بود. امید خورج و مهدی چمن آرا از فولاد و شریفات و عمران زاده از استقلال کاررت زرد گرفتند.

مجتبی جباری در دقیقه 89 بازی در حالی که روی نیمکت استقلال نشسته بود در اعتراض به داور مسابقه به دلیل اخطار به عمران زاده با کارت قرمز روبرو شد.

استقلال با این باخت سنگین ترین شکست این فصل خود را تجربه کرد و با همان 34 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

تیم فولاد خوزستان نیز با این پیروزی 26 امتیازی شد.

کد خبر 123513
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز