همشهری آنلاین: تیم‌های فوتبال زنیت سن‌پطرزبورگ روسیه و اسپارتا پراگ چک هم گروه تیم پرسپولیس در تورنمنت شش جانبه دوبی شدند.

پرسپولیس

 علی اصغر مانوسی‌فر مشاور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: تورنمنت شش جانبه دوبی از 20 ژانویه (30 دی ماه ) تا 26 ژانویه (ششم بهمن ماه) برگزار می‌شود. این بازیها در قالب دو گروه سه تیمی انجام می‌شود که طی آن پرسپولیس با تیم‌های زنیت سن‌پطرزبورگ روسیه و اسپارتا پراگ جمهوری چک هم‌گروه است. درگروه دوم این تورنمنت زیلینای اسلوواکی، شاختار دونتسک اوکراین و الهلال عربستان حضور دارند.

 مانوسی‌فر افزود: تیم پرسپولیس سی‌ام دی ماه در اولین مسابقه با اسپارتاپراگ روبرو می‌شود و دومین مسابقه‌اش چهارم بهمن ماه برابر زنیت خواهد بود. ششم بهمن ماه هم دیدارهای پایانی تیم‌ها انجام می‌شود. کاروان تیم پرسپولیس 29 دی ماه عازم دبی می‌شود و 7 بهمن به تهران بر می‌گردد.

 مشاور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم زنیت قهرمان سال 2007-2008 کاپ اروپا و تیم شاختار دونتسک قهرمان سال 2008-2009 یوفا کاپ شده است. همچنین تیم زیلینا هم در فصل گذشته قهرمان لیگ اسلوواکی شده است. تمام این تیمها با نفرات اصلی‌شان به منظور آماده سازی در این تورنمنت شرکت می‌کنند. این تورنمنت به طور زنده از شبکه تلویزیونی دوبی اسپورت پخش خواهد شد.

  مانوسی فر ادامه داد: از نکات جالب این تورنمنت این است که همه تیم‌ها سه مسابقه را برگزار می‌کنند به نحوی که پس از انجام بازی‌های گروهی تیمهای اول هر گروه دیدار فینال، تیم‌های دوم برای مشخص شدن عنوان سومی و چهارمی و در نهایت تیم‌های سوم برای عنوان پنجمی و ششمی این تورنمنت به مصاف هم می‌روند. رایزنی‌های زیادی برای حضور پرسپولیس در این تورنمنت مهم انجام شد و با توجه به این که این تیم در تورنمنت ترکیه هم با تیم‌های قدرتمندی دیدار می‌کند، فرصتی خوبی فراهم می‌شود تا برای حضور هرچه قوی‌تر در لیگ قهرمانان آسیا، با تیم‌های اروپایی بزرگ بازی کند.

کد خبر 124016
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز