سرمربی پرسپولیس پس از شکست سنگین 4 بریک برابر صبا از سمت خود استعفا کرد و در نشست خبری پس از بازی گفت:

تصمیمم را هم به‌طور جدی گرفته‌ام، فکر می‌کنم در این شرایط نمی‌توانم به این تیم کمک کنم. منتظر قبول یا عدم‌قبول استعفایم نمی‌مانم، امروز استعفایم را به‌صورت کتبی به سرپرست باشگاه ارائه می‌دهم تا دستشان باز باشد و هر کسی را می‌خواهند بیاورند. هیچ تبعات مالی هم گریبانگیر پرسپولیس نخواهد بود.

او در مورد شعار هواداران یادآور شد: پرسپولیس نتیجه نمی‌گیرد و آنها شعار می‌دهند و حق دارند. آخر چند بازی را باید باخت؟! با تعداد باخت‌های زیادی که ما داشتیم باید بدتر از اینها را امروز(دیروز) می‌شنیدم. من دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم و امیدوارم پرسپولیس در تعطیلات پیش رو بتواند با کادر فنی جدیدش به آمادگی خوبی برسد.

دایی با بیان اینکه دلیل ناکامی پرسپولیس را تنها مسائل فنی می‌داند، ادامه داد: عدم‌نتیجه‌گیری پرسپولیس به خاطر مسائل فنی است و من هم مسئول مستقیم فنی این تیم هستم. به هیچ وجه نمی‌توانم قبول کنم که پرسپولیس در یک بازی خانگی هیچ کار ساده‌ای انجام ندهد و مثل آب خوردن گل بخورد. این یعنی کار فنی تیم ایراد دارد.

سرمربی مستعفی پرسپولیس با تاکید بر اینکه هیچ توطئه‌ای در به‌وجود آمدن این شرایط در کار نبود، گفت: من بازیکنان باشرفی در پرسپولیس داشتم. آنها همه کار برای پرسپولیس انجام دادند و زحمتشان را کشیدند اما متأسفانه نتیجه نگرفتیم.

دایی با بیان اینکه فضای دیروز استادیوم در مقایسه با روزی که تیم ملی برابر عربستان باخت و دایی از سرمربیگری تیم ملی برکنار شد به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، گفت:‌ به هیچ وجه حسی را که امروز(دیروز) دارم با حسی که در آن روز داشتم نداشتم. الان حس دیگری دارم و فکر می‌کنم بهتر است نباشم.

شرایط آن زمان فرق می‌کرد و نمی‌توانیم آنها را مقایسه کنیم. در زندگی ورزشی‌ام ممکن است در چنین شرایطی قربانی ناکامی‌ها شده باشم اما اکنون خودم تصمیم به جدایی می‌گیرم تا فردا روز دوباره قربانی نشوم. از پرسپولیس می‌روم تا این تیم به آرامش برسد، شاید فوتبال با نبودن دایی‌ها بهتر شود. 5 شکست متوالی در تاریخ بازی‌های پرسپولیس بی‌سابقه بوده و طبیعی است شما هم منتظر استعفای من بودید. استعفا دادم تا کسی نگوید دایی در پرسپولیس به‌دنبال پول است.

وی با بیان اینکه این جمله‌اش به منزله خداحافظی از دنیای مربیگری فوتبال نیست، گفت: به هیچ وجه از دنیای مربیگری فوتبال خداحافظی نمی‌کنم اما الان در شرایطی هستم که فکر می‌کنم باید بروم.

کد خبر 123545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز