همشهری آنلاین: بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در نامه‌ای خطاب به علی کفاشیان درخواست کرده‌اند که این تیم تا پایان فصل به اراک نرود.

باشگاه نفت تهران

 به گزارش ایسنا، پس از مصوبه هیات دولت در سفر به استان مرکزی که قرار شد تیم نفت تهران به اراک منتقل شود، بازیکنان تیم نفت در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرده‌اند با توجه به مشکلات موجود، این تیم تا پایان فصل به اراک نرود. در نامه بازیکنان نفت تهران آمده است:

 اخیرا رسانه‌های جمعی خبر از انتقال تیم فوتبال نفت تهران به اراک داده‌اند؛ ما بازیکنان تیم هیچگونه اطلاعی از صحت و سقم آن نداریم. لازم است به استحضار برسانیم که بازیکنان به علت مشکلات عدیده خانوادگی پیشنهاد تیم‌های شهرستانی را نپذیرفته‌اند و با مبالغ کمتر با تیم نفت تهران قرارداد منعقد کرده‌اند. لازم به ذکر است که در قرارداد از انتقال تیم به شهر دیگر هیچگونه صحبتی به میان نیامده است. ازاین رو به دلیل تحصیل فرزندان‌مان و مشکلات اینچنینی رفتن به اراک تا پایان فصل برایمان میسر نیست. لذا از محضر جنابعالی خواهشمندیم با توجه به قراردادهای منعقد شده، چنانچه این موضوع صحت داشته باشد تا پایان فصل - بیش از پانزده بازی باقی مانده است - تصمیمی اتخاذ شود که این انتقال انجام نپذیرد؛ تا ما بازیکنان وضعیت قراردادهایمان را با باشگاه نفت تهران مشخص کنیم. 

رونوشت این نامه نیز برای دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال و مسئولان باشگاه ورزشی نفت تهران ارسال شده است.

کد خبر 124017
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز