همشهری آنلاین: سخنگوی باشگاه نفت تهران گفت: خبر انتقال این باشگاه به اراک در بدترین زمان اعلام شد و احتمال دارد تیم از نظر روحی افت و به لیگ یک سقوط کند.

باشگاه نفت تهران

 جعفر انیسی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: خبر انتقال باشگاه نفت تهران به اراک بسیار شوک‌آور و غیرمنتظره بود. حتی مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز در جریان این مسئله نبود. با این حال ما اعتراضی به این تصمیم نداریم زیرا مجری تصمیمات وزارتخانه و دولت هستیم اما این خبر در بدترین زمان ممکن اعلام شد.[تیم فوتبال نفت تهران به استان مرکزی منتقل شد]

وی ادامه داد: به نمایندگان مردم استان مرکزی و مردم اراک تبریک می‌گویم که بدون آنکه چک و چانه بزنند، یک تیم را به خانه خود بردند آن هم درحالی که حتی قرآن تاکید می‌کند، باید حاصل دسترنج خود را بدست آوریم. با این حال ما به نظر کارشناسی کاری نداریم و می‌گویم بهتر بود در پایان فصل در سال 1390 اعلام می‌شد که باشگاه نفت به اراک منتقل می‌شود.

 انیسی تاکید کرد: در حال حاضر اعلام این خبر بر روی تیم ما تاثیر منفی گذاشته و حتی بر روی تیم همیاری اراک نیز که قصد داشت با تلاش به لیگ برتر صعود کند، تاثیر منفی می‌گذارد. زمانی که یک تیم لیگ برتری را برای انتقال به این استان انتخاب می‌‌کنند، طبیعی است که انگیزه تیم لیگ یکی کم شود.

سخنگوی باشگاه نفت تهران با اشاره به انتقال‌های ناموفق دیگر تیم‌ها به استان‌ها عنوان کرد:‌ صبا و پاس و پیکان نیز به استان‌های دیگر منتقل شده‌اند بدون آنکه با مردم بومی آن استان ارتباط برقرار کنند. این مسئله در مورد تیم نفت نیز صادق است و مانند کلیه‌ای که به بدن سازگار نباشد پس زده می‌شود.

انیسی افزود: برخی از بازیکنان تیم ما و حتی بازیکنان خارجی نفت قرارداد دوساله با نفت دارند و حاضر نیستند از تهران به استان دیگری بروند. آنها می‌خواهند در تهران بازی کنند تا فصل آینده به تیم‌های مطرحی چون پرسپولیس و استقلال بروند. اگر با این وضعیت تیم دچار افت روحی شود و حتی خدای نکرده به لیگ یک سقوط کند، در آن صورت حتی هدف استان مرکزی نیز تامین نشده و دیگر یک تیم لیگ برتری به این استان نمی‌رود.

کد خبر 122735
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز