سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس پس از شکست مقابل ملوان، ترجیح داد در آستانه بازی با استقلال از کادر فنی انتقاد نکند و بی‌دلیل نبود که او بازیکنان را مقصر باخت قلمداد کرد.

steeli

بعد از شکست مقابل استقلال اما یکباره موضع او تغییر کرد و وقتی با این سؤال خبرنگاران که چرا پرسپولیس به این روز افتاده است، مواجه شد گفت:«این را باید از کادر فنی بپرسید ولی کسب 3 امتیاز از 5 مسابقه شایسته پرسپولیس و هیچ تیم دیگری نیست.»

او حتی لحن صحبت‌های خود را تندتر کرد و در مورد استقبال کم تماشاگران پرسپولیس از بازی‌های این تیم تاکید کرد:«تیم ما مدت‌هاست که فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی را ارائه نمی‌دهد و به همین دلیل تماشاگران هم انگیزه‌ای برای حضور در استادیوم ندارند.»

هر چند رابطه سرپرست موقت پرسپولیس با دایی به حدی سرد نشده که منجر به پایان همکاری دایی با این تیم شود ولی نتایج اخیر قرمزهای تهرانی به هیچ عنوان برای مسئولان باشگاه راضی‌کننده نیست. پرسپولیس، فصل را خیلی خوب شروع کرد ولی آن زمان خیلی‌ها معتقد بودند که این تیم با شروع بازی‌های سخت خود با مشکل مواجه خواهد شد.

در نهایت همین اتفاق هم افتاد و سرخپوشان از 5 بازی فقط 3 امتیاز گرفته اند؛ این در حالی است که آنها از لحاظ سبک بازی و مسائل تاکتیکی هم دچار مشکل هستند که اصلی‌ترین آن به وضعیت متزلزل خط دفاعی این تیم مربوط می‌شود.

استیلی تکذیب کرد

ساعاتی پس از شکست پرسپولیس در دربی، شایعات مختلفی در مورد اخراج علی دایی ،دهان به دهان پیچید و می‌گویند این باشگاه مذاکراتی را با حمید استیلی سرمربی فعلی شاهین بوشهر انجام داده است.این مربی با سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس رابطه‌ای صمیمی دارد و حتی زمانی که استیلی در پرسپولیس دستیار قطبی بود، بارها شایعه سرمربی شدن او در این تیم مطرح شد.

در این میان او مذاکره با استیلی را تکذیب کرده و می‌گوید:« این مسئله کذب محض است.او با شاهین بوشهر قرارداد دارد و تیمش بعد از بردی که مقابل پاس همدان کسب کرد در جایگاه بهتری قرار گرفته است. استیلی از دوستان خوب من است اما در 15 روز گذشته تماس تلفنی با او نداشتم.»

گویا باشگاه پرسپولیس تمایل ندارد در مورد قضیه برکناری دایی با چالش‌های رسانه‌ای مواجه شود.وقتی از سرپرست موقت باشگاه پرسیده می‌شود که اگر روند نزولی این تیم ادامه پیدا کند، چه تصمیمی در مورد دایی می‌گیرید تاکید می‌کند:« این سؤال درست نیست و ما را دچار حاشیه می‌کند. اکنون از رسانه‌ها و هواداران انتظار کمک دارم و از هواداران می‌خواهم به ما و کادر فنی فرصت دهند تا در روزهای آینده نتیجه بهتری بگیریم.»

استیلی هم مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرده و می‌گوید:«من سرمربی شاهین هستم و با هیچ تیمی هم مذاکره نمی‌کنم چون از لحاظ اخلاقی درست نیست. در هفته‌های گذشته هم این بحث در مورد استیل آذین مطرح شد ولی من آن زمان هم گفتم که به شاهین تعهد دارم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم.مذاکره من با پرسپولیس صحت ندارد. در ضمن من در این باشگاه دوستان خوبی دارم و امیدوارم تیم محبوبم به شرایط خوبش برگردد.»

دایی با لباس شخصی در تمرین

تمرین پرسپولیس پس از شکست در دربی 69 روز گذشته برگزار شد و علی دایی که با لباس شخصی در تمرینات حضور داشت، با چهره‌ای نارحت نظاره‌گر تمرین شاگردانش بود. بازیکنانی که مقابل استقلال بازی کردند، تمرین سبکی انجام دادند ولی ذخیره‌ها زیرنظر عبدی پس از گرم‌کردن به مرور کارهای تاکتیکی، پاسکاری در حال حرکت، فوتبال در دروازه هندبالی و استارت‌های کوتاه و بلند پرداختند.

در تمرین دیروز مجتبی زارعی، غایب بود، جلال‌اکبری به‌دلیل مصدومیت همراه با شکوری، اختصاصی تمرین کردند و مازیار زارع در کنار دایی با لباس شخصی در تمرین ‌حضور داشت. دایی با لیدرهای باشگاه هم دقایقی حرف زد و سپس به‌صورت اختصاصی با آرفی و پزشک تیم گفت‌وگو کرد.

کد خبر 118540

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز