دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۴
۰ نفر

مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی ایران، عصر سه شنبه انجام خواهد شد که در حساس‌ترین دیدار، استقلال تهران در ورزشگاه 15 هزارنفری شهید مفتح همدان مقابل پاس قرار خواهد گرفت

فوتبال مسابقه

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که استقلالی‌ها بعد از شکست دادن پرسپولیس روحیه بالایی دارند ولی پاس 2 بازی اخیر خود را در لیگ واگذار کرده و از لحاظ فنی تا حدودی افت کرده است. شاگردان علی اصغر مدیرروستا اما برای این بازی خانگی و حذف استقلال انگیزه زیادی دارند و آبی‌های تهران مقابل پاس روز آسانی نخواهند داشت.

در دیگر بازی‌های حساس امروز فولاد خوزستان با سپیدرود رشت، ایران جوان بوشهر با ملوان، ماشین‌سازی‌ تبریز با سپاهان، پیکان قزوین با کاوه تهران، مس کرمان با نفت مسجد سلیمان، فولاد نطنز با نفت تهران و سایپا با داماش گیلان بازی خواهند کرد.در ضمن با توجه به درخواست باشگاه پیام خراسان مبنی بر اعلام انصراف از جام حذفی و موافقت سازمان لیگ، دیدار این تیم با شاهین بوشهر لغو شد. به این ترتیب و با صعود شاهین به مرحله یک‌هشتم نهایی، این تیم بوشهری باید در انتظار برنده دیدار پاس همدان و استقلال باشد تا در مرحله بعدی به مصاف برنده این دیدار برود.

غیبت چند مهره کلیدی

استقلال در شرایطی صبح دیروز با اتوبوس تهران را به مقصد همدان ترک کرد که محمد محمدی به‌دلیل مصدومیت از ناحیه انگشت، استقلال را در این سفر همراهی نکرد. او در تمرین روز یکشنبه آسیب دید و در بازی امروز وحید طالب‌لو درون دروازه خواهد ایستاد.

فرهاد مجیدی هم به‌دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر در بازی با پرسپولیس، نتوانست به همدان برود. در ضمن میلاد میداوودی به‌دلیل بیماری فرزندش از مربیان استقلال مرخصی گرفت. با توجه به غیبت مجیدی و میداوودی، استقلال در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه است و مظلومی فقط آرش برهانی را در اختیار دارد.

البته اسماعیل شریفات هم آماده بازی است و به احتمال فراوان در این مسابقه به میدان خواهد رفت. گفته می‌شود دوسانتوس، مهاجم برزیلی استقلال هنوز هم آماده بازی نیست.

مظلومی: بدشانس هستیم

مظلومی در آستانه بازی با پاس می‌گوید:« اعتقاد دارم بازی در همدان، همیشه سخت است. استقلال همیشه در جام حذفی با بدشانسی مواجه می‌شود؛ چرا که قرعه‌های بدی نصیب ما می‌شود. سال گذشته این تیم به استیل‌آذین خورد. امسال هم درحالی‌که تمامی تیم‌ها با لیگ 2 لیگ 3 بازی کردند، باید به مصاف پاس برویم ولی هدفمان قهرمانی در این مسابقات خواهد بود.

با 5 بازی می‌توان قهرمان شد و این فرصت بسیار مناسبی است.» او به وضعیت بازیکنان مصدوم استقلال اشاره و تاکید می‌کند:« آرش برهانی و فرهاد مجیدی دچار مصدومیت هستند که البته آسیب دیدگی برهانی تا حدودی برطرف شده ولی مجیدی غایب است. وضعیت بیژن کوشکی و یوسفی هم مشخص است و آنها فعلا مصدوم هستند. این موضوع برای ما مشکل ساز است ولی چاره‌ای جز شکست پاس نداریم.»

مدیرروستا: استقلال را حذف می‌کنیم

هرچند پاس در 2 بازی اخیر خود شکست خورده ولی مدیرروستا امیدوار است که تیمش با شکست دادن استقلال از بحران خارج شود. او می‌گوید: «بازی با شاهین بوشهر تنها بازی ما از ابتدای فصل بود که در آن موقعیت گل نداشتیم ولی برابر نفت آبادان بد نبودیم و با وجود شرایط آب و هوایی آبادان، موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

با این حال ما این‌دو شکست را فراموش کردیم و حالا فقط به شکست‌دادن استقلال فکر می‌کنیم.» او در مورد رویارویی با استقلال تاکید می‌کند: «استقلال بعد از پیروزی در دربی روحیه خوبی پیدا کرده ولی ما در همدان فقط به حذف استقلال فکر می‌کنیم؛

چون اعتقاد دارم خارج‌شدن از روند فعلی تنها با برد و حذف استقلال برای ما میسر خواهد شد. من به توانایی بازیکنان اعتقاد دارم و با انگیزه‌ای که از آنها سراغ دارم، استقلال را حذف خواهیم کرد. در این چند روز به‌خوبی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و آماده بازی با استقلال هستیم.»

کد خبر 118688

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز