همشهری آنلاین: مجموعه 14 جلدی "نگران پروانه‌ها" به مناسبت سال پیامبر اعظم (ص) اسفند امسال توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون، این مجموعه در قالبی نفیس موضوع‌هایی مانند داستان ولادت، بعثت، هجرت، معراج، حجه‌‌الوداع و رحلت، فرازهایی از زندگی حضرت رسول مکرم اسلام، مجموعه نقشه‌های تاریخ اسلام و رسول خدا در آیینه اشعار کهن و معاصر را شامل می‌شود.

نام"نگران پروانه‌ها"با الهام از حدیثی از حضرت رسول اکرم(ص) انتخاب شده و نویسندگان نام آشنای عرصه کودک و نوجوان مانند محسن هجری، سوسن طاقدیس، فریبا کلهر، نورا حق‌پرست، افسانه شعبان‌نژاد، بابک نیک‌طلب، حسین سیدی، محمود پوروهاب و مجید ملامحمدی در این مجموعه برای نوجوانان قلم زده‌اند.

بر اساس این گزارش برای آراستن مجموعه کتاب"نگران پروانه‌ها"به تصاویری زیبا، تصویرگرانی مانند هدی حدادی، محمدعلی بنی‌اسدی، علی هاشمی‌شهرکی، مهکامه ‌شعبانی، لیلی درخشانی، عطیه مرکزی و مجتبی طباطبایی عهده‌دار نقاشی آن شده‌اند.

نگران پروانه‌ها در سال پیامبر اعظم با هدف آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با شخصیت والای پیامبر(ص) و انس و الفت بیشتر آنها با سیره عملی و نظری آن بزرگوار در مراحل پایانی تولید و چاپ قرار دارد و تا اسفند امسال در قالبی نفیس روانه بازار کتاب می‌شود.

انتشارات کانون هم اعلام کرده علاوه بر مجموعه یاد شده 6 کتاب دیگر را با موضوع معرفی مقام پیامبر گرامی اسلام(ص) به زودی منتشر خواهد کرد.

کد خبر 11892

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز