پکن: یک عروس‌و‌داماد چینی با استفاده از یک بولدوزر به‌جای خودروهای مرسوم عروسی به‌خانه بخت رفتند! قضیه از این قرار است

bride

که مراسم عروسی این زوج قرار بود در منطقه‌ای در جنوب چین برگزار شود اما بارش‌شدید باران باعث شد همه چیز به‌هم بریزد. این عروس‌و‌داماد خودروی گران‌قیمتی را برای عروسی از یک شرکت اجاره کرده بودند اما مسئولان این شرکت اعلام کردند به‌خاطر احتمال جاری‌شدن سیل، حاضر به‌سرویس‌دهی در روز عروسی نیستند. این دو جوان هم که برای برگزاری مراسم خود در روز تعیین‌شده حتی در صورت جاری‌شدن سیل پافشاری می‌کردند سرانجام از راننده یک بولدوزر خواستند که مشکل آنها را با ماشین‌سنگین خود برطرف کند.

جابه‌جایی رکورد کوتاه‌قدترین مرد جهان

کاتماندو: کاجندرا تاپا ماگار با رسیدن به‌سن 18‌سال توانست نام خود را به‌عنوان کوتاه قدترین مرد جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند. این جوان نپالی 67‌سانتی‌متر قد و 6‌کیلوگرم وزن دارد و مسئولان کتاب رکوردهای گینس به‌همین خاطر در روز تولد 18‌سالگی او توانستند نامش را در کتاب رکوردهای جهان ثبت کنند.

حدود یک‌ماه پیش ادوارد‌نینو‌هرناندز از کلمبیا با 70‌سانتی‌متر قد به‌عنوان کوتاه‌قدترین مرد جهان نامش ثبت شده بود. کاجندرا‌تاپا‌ماگار با اینکه 18‌ساله شده اما هنوز با بچه‌ها بازی می‌کند و به‌سرگرمی‌های آنها علاقه‌مند است. علاوه بر جایزه مسئولان این کتاب، یک شرکت نپالی اعلام کرده است برای اداره زندگی، یک حقوق ماهانه به کاجندرا پرداخت می‌کند.

کشف کرم در سالاد کاخ کرملین!

مسکو : جریان کشف یک کرم در سالاد کاخ کرملین به‌یک جنجال سیاسی در روسیه تبدیل شده است! قضیه از این قرار است که دیمیتری‌زلنین، فرماندار یک منطقه روسیه پس از خوردن ناهار در کاخ ریاست‌جمهوری روسیه عکسی را در یک پایگاه‌‌اینترنتی منتشر کرد که یک کرم را در ظرف سالاد نشان می‌داد.

او در شرح عکس این ماجرا نوشت: این تنها راهی بود که مقام‌های دفتر ریاست‌جمهوری می‌توانستند تازه‌بودن کاهوها را ثابت کنند! این مسئله خشم مقام‌های ارشد دولت‌روسیه را به‌دنبال داشت و سرگئی‌پریخودکو، مشاور ارشد سیاست‌خارجی این کشور، زلنین را بی‌مسئولیت و احمق خواند. مقام‌های دولت روسیه اعلام کرده‌اند در صورتی که ثابت شود ادعای این فرماندار دروغ بوده است وی باید در این رابطه پاسخگو باشد.

ساخت سریع‌ترین اسکوتر جهان

لندن: یک‌جوان انگلیسی با صرف وقت بسیار، توانسته است سریع‌ترین اسکوتر جهان را بسازد! کولین‌فورز،31‌ساله می‌گوید برای تبدیل این اسکوتر به یک وسیله حمل‌و‌نقل، 3‌ماه وقت گذاشته است و ماشین او اکنون می‌تواند با سرعت 112‌کیلومتر در ساعت حرکت کند! در زیر صندلی این اسکوتر سابق،یک‌موتور 125‌سی‌سی موتور‌سیکلت قرار گرفته است و 2‌اگزوز در انتهای آن قرار دارد.

آقای فورز خودش هم از حرکت با حداکثر سرعت این وسیله می‌ترسد و می‌گوید در این وضعیت هر لحظه، مرگ را جلوی چشم‌های خودش می‌بیند. قرار است مسئولان کتاب رکوردهای‌گینس ادعای آقای فورز برای این رکوردشکنی را بررسی کنند اما هنوز پلیس انگلیس مجوز حرکت این وسیله در خیابان‌ها را صادر نکرده است.

کد خبر 118431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز